maurice930

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mailstoring

Hallo,

Klopt het dat de exchange het niet meer doet? Sinds een uur ongeveer kan ik niet meer mailen, zowel inkomend als uitgaand is er niks meer mogelijk. Hij zegt dat het serverwachtwoord is veranderd terwijl dat niet zo is.

Ik kom uit Harlingen. Is dat bekend?

Alvast bedankt voor het meedenken.
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @maurice930,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik heb je topic verplaatst van 'Vodafone Nieuws' naar het 'Apps & Diensten' board. Daar is je topic meer op zijn plaats ;).

Ik heb geen andere meldingen gezien. Veel bedrijven hebben een exchange server, dit zijn echter allemaal losse servers en deze werken onafhankelijk van elkaar.

Heb je al aan de beheerder van de exchange server gevraagd of alles nog goed staat? Je kunt ook proberen om het exchange account uit je telefoon te verwijderen en opnieuw toe te voegen.
maurice930
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,

Dank je.

Ik zei Exchange maar ik bedoel IMAP 🙂

Wanneer ik de gegevens van mijn eigen server invul deed ie het ineens niet meer. Ik heb nu de instellinge die ik op mijn desktop heb ook op mijn telefoon staan (galaxy III) en kan ik weer ontvangen en verzenden.

Ik kreeg elke keer de melding dat mijn wachtwoord niet meer klopt. Ineens, na maanden gewerkt te hebben en er is niks veranderd.

Sowieso krijg ik mijn verzonden items niet gesynchroniseerd 😞 Maar goed dat is een ander probleem.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic