mirandaron

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mail op mobiel instellen lukt niet

Sinds afgelopen zaterdag kan ik op mijn Samsung S8 geen mail meer ontvangen of versturen. ik heb niets aan de instellingen veranderd. HELP
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Super dat je nog even een terugkoppeling geeft. Fijn dat het heeft geholpen!
Soms kan er wel eens iets mis gaan in je telefoon, dat heb je zelf niet in de hand.
Top dat je nu weer mail ontvangt en nog een fijne dag gewenst 🙂

Mocht mijn antwoord overigens een goed antwoord zijn, markeer deze als Best Antwoord.
Dan helpen we daar andere klanten ook weer mee, als ze hetzelfde probleem hebben 😛
Bedankt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mirandaron ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over welk mail heb je het, een eigen mail of een Gmail of van een andere provider? Heb je al de mail een keer helemaal delete en daarna weer opnieuw geïnstalleerd? (het verwijderen doe je op eigen risico, mail kan ook verloren gaan!). Je kan ook naast je huidige mail even opnieuw een mail account installeren met de account die je al hebt (heb je dan even 2 mailboxen op je toestel, maar dat geeft niet, dan weet je wel of het werkt of niet)

Laat even weten, kunnen we samen verder kijken.
mirandaron
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Energieboy, thx voor je reactie. ik heb inderdaad mijn accounts verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ben niets kwijt en alles werkt weer. Wat het probleem geweest is, geen idee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Super dat je nog even een terugkoppeling geeft. Fijn dat het heeft geholpen!
Soms kan er wel eens iets mis gaan in je telefoon, dat heb je zelf niet in de hand.
Top dat je nu weer mail ontvangt en nog een fijne dag gewenst 🙂

Mocht mijn antwoord overigens een goed antwoord zijn, markeer deze als Best Antwoord.
Dan helpen we daar andere klanten ook weer mee, als ze hetzelfde probleem hebben 😛
Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic