Harry07

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail notificatie komt 4 dagen later binnen op smartphone

Het is nu al een paar keer gebeurd dat ik een op mijn gmail adres ontvangen mail, op de pc heb gelezen en bij gmail heb gewist en dan nu - in dit geval 4 dagen later - weer deze mailmelding op mijn Samsung Galaxy Y binnen krijg.
Voor de zekerheid weer even gekeken of ie niet opnieuw bij gmail binnen was, nee dus.
Blijft die mail bij Vodafone hangen of zo?
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Van welke app maak je gebruik? De Gmail app of de standaard meegeleverde app van Samsung zelf.
Harry07
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oej, daar vraag je me wat :$

Het icoontje is een envelop met er onder 'Gmail' als tekst en waar aan de bovenkant vd envelop, een rode letter M komt. Zegt dat iets?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Harry07 ,

Google heeft laatst en grote update gegeven aan de Gmail app, heb jij deze update geïnstalleerd via de Google Play Store?
Harry07
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net even gekeken, zie dat automatische updates voor Gmail groen aangevinkt staat. Zou dus n.m.m. automatisch up-to-date moeten zijn.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Push notificaties in de gmail app leken mij de laatste tijd ook wat onbetrouwbaar maar ik ben sinds enkele weken overgestapt op inbox van google. Wel even behoorlijk wennen maar dan toch wel fijn. Je moet wel even vragen of je mee mag doen met de beta, uitleg in de inbox app. Het kan overigens wel 2 wkn duren.
Harry07
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het meedenken allemaal.
Dat via Google zie ik op dit moment nog even niet zitten.
Ik laat het voorlopig allemaal maar op z'n beloop.
Indien het probleem vaker voor gaat komen, kom ik er hier zeker op terug.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Heb je die andere telefoon soms dagenlang uit staan? Want dan kan het gebeuren dat je bepaalde berichten (push-messages) van de tijd dat hij uit stond in één keer binnenkrijgt.
Harry07
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@RuudNL
Nee, heb hem dagelijks aan staan en kijk regelmatig of er belangrijke mails zijn (dan hoef ik niet telkens de pc boven op te starten)
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Maar krijg je zo'n mail dan 2x binnen, of krijg je hem 1x maar krijg je de bijbehorende notificatie veel later?
Harry07
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat weet ik niet meer. Weet wel zeker dat ik een paar maal per dag de Inbox bij Gmail leegmaak. Dus dagen later zit ie zeker niet meer in mijn Inbox bij Gmail.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic