JannekeVisser

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail Nummerbehoud

Ik krijg elke dag mails met "Herinnering, nummerbehoud". Mijn nummer is al 2 weken geleden overgezet. Waarom krijg ik dan steeds die mails?
Mvg
Janneke Visser
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi JannekeVisser,

Als je nummerbehoud geheel is afgerond en is goedgekeurd zou je niet meer elke keer een geautomatiseerde mail ontvangen m.b.t. je nummerbehoud.

Het lijkt alsof de mail service geen bevestiging terugkrijgt dat je de mail hebt ontvangen (kan gebeuren). Via de klantenservice kan dit worden onderzocht.

Vriendelijke groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice JannekeVisser?
JannekeVisser
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon, ik heb mijn gegevens via Twitter doorgegeven, en ze zouden het doorspelen. Nog geen oplossing. Vandaag kwamen er weer mails.
Groetjes,
Janneke

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hebben mijn collega's een case voor je aangemaakt JannekeVisser? Dan krijg je vanzelf een reactie als het issue opgelost is. Of zijn de mails ondertussen opgehouden?
JannekeVisser
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon,
als het goed is wordt het opgelost. Het had ermee te maken dat het afleveradres anders is dan het kvk-adres, en dat kan het systeem niet handelen. De simkaarten zijn ook nooit bezorgd, ik moest ze ophalen in de vodafone winkel. En dan worden ze blijkbaar niet afgemeld. Hoop voor anderen dat het systeem wordt aangepast, want dit is lastig. Klantenservice zegt dat het nu over een week afgelopen moet zijn met de mailtjes. Afwachten maar.
Mvg
Janneke

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JannekeVisser, dat zou mooi zijn! Via het Forum kunnen we dit helaas niet opvolgen. We zullen het topic daarom binnenkort sluiten.
JannekeVisser
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is opgelost hoor. Krijg tenminste geen mails meer.
Mvg
Janneke Visser
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic