mscornelis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mag ik als ik op de verleng datum zit van KPN ook al overstappen?

Ik mag vanaf vandaag verlengen bij kpn maar wil misschien wel naar Vodafone. Mag dat dan ook al vanaf vandaag?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi mscornelis

Wat leuk dat je klant bij ons wilt worden! :grinning:

Bij KPN kun je 4 maanden voor het einde van je contract al verlengen.
Ik raad je aan om dit per einddatum van je contract te doen. Het kan namelijk zijn dat als je eerder opzegt dan de einddatum er een boete volgt of een afkoopsom met de resterende maanden tot aan de einddatum.
Hiermee voorkom je een hoge factuur of dubbele kosten! Daarnaast kan het zijn dat je ook nog een opzegtermijn hebt.

Wil je vanaf de einddatum naar ons toe komen, kun je nummerbehoud aanvragen. Dit kan via mijn collega's in de winkels, online of door te bellen met 0800-0560 0800-0560 (van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur).

Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi mscornelis

Wat leuk dat je klant bij ons wilt worden! :grinning:

Bij KPN kun je 4 maanden voor het einde van je contract al verlengen.
Ik raad je aan om dit per einddatum van je contract te doen. Het kan namelijk zijn dat als je eerder opzegt dan de einddatum er een boete volgt of een afkoopsom met de resterende maanden tot aan de einddatum.
Hiermee voorkom je een hoge factuur of dubbele kosten! Daarnaast kan het zijn dat je ook nog een opzegtermijn hebt.

Wil je vanaf de einddatum naar ons toe komen, kun je nummerbehoud aanvragen. Dit kan via mijn collega's in de winkels, online of door te bellen met 0800-0560 0800-0560 (van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur).

Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic