Seppe

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mag geen iphone

Hallo
Ik heb nu de iPhone 4s, z'n batterij is kapot, ik mag nu wel een nieuwe gsm maar geen iPhone 6/6s, de 5s is zo klein. Hebben jullie tips om mijn ouders te overtuigen of andere grote telefoons??

Snel help
22 Reacties 22
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ,

Dus als ik het goed begrijp is je iPhone 4S batterij over datum waardoor je deze niet meer kunt gebruiken en je wilt en groot display maar de iPhone 6 serie mag je niet? Over de iPhone 6 serie dan elke telefoon brengt wel en aantal opties mee, denk bijvoorbeeld aan 3D touch maar vergeleken met de iPhone 4S is dit wel en kooptip waard omdat de iPhone 4S al en best oud type toestel is en niet sneller zal worden.

Heb je al eens gekeken naar andere smartphone fabrikanten als Samsung, HTC, LG, Sony? Zij bieden tegenwoordig eigenlijk alleen maar 5,1 inch schermen aan wat dus stukken groter is dan de iPhone 4S van je ;). Ook bieden zij je besturingssysteem Android aan (met en eigen interface laag van hunzelf) waarmee je toch en stuk vrijer bent dan met IOS.

En overtuiging naar en groter scherm is wel de must, 5,1 inch is nu het standaardformaat schermformaat dat bijvoorbeeld vroeger 4,3 inch was. Net als en laptop kopen, 15 inch is het formaat waarop je alle details in 1 scherm overzichtelijker kunt zien met kleinere formaten wordt het al lastiger.

Misschien zijn de volgende telefoons ook wel en poging waard. En zijn vaak ook goedkoper (en om lief terug te zijn naar je ouders, scheelt weer wat eurootjes ;)).


  • Galaxy S6 (wil je en beetje 'shinen''met je telefoon zou je kunnen kijken naar de Galaxy S6 Edge variant)
  • HTC One M9
  • Sony Xperia Z5
Hopelijk helpt dit voor en deel op weg, heb je nog vragen laat dit gerust weten.
Fijne avond verder!
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons tevens weten of het gelukt is?
Ik moet zeggen dat met de iPhone 6 serie betreft de grote van het scherm niks mis mee, al geef ik eerlijk toe ik ben een HTC fan. Heb zelf de M9, bevalt super!!!
Maar zoals aangeeft zijn er tal van mogelijkheden betreft toestellen. Tegenwoordig zijn alle schermen groter dan het scherm van de iPhone 4S

je moet bij een nieuwe telefoon altijd gaan kijken waarvoor je het gebruikt. Ik ben een enorme muziek liefhebber. Dus in mijn geval ben ik naar specs van geluid gaan kijken en luisteren. Zo heeft iedereen een reden waarvoor de telefoon gebruikt wordt.
Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alvast bedankt
Zal eens kijken naar andere smartphones, maar zijn er nog dingen heel goed aan de 6s waarmee ik mijn ouders kan overtuigen
henky85

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De iPhone is wel degelijk een dure telefoon. Ik weet niet hoeveel apps je op de iPhone 4 hebt gebruikt maar de samsung liefhebbers hier vertellen je niet dat je deze dan moet missen.

De iPhone 6 is een luxe telefoon en als je ouders deze moeten betalen dan begrijp ik dat ze liever een voordeliger alternatief bestellen. Een reden om je ouders te overtuigen kan ik je helaas niet geven. Vanwege de apps en omdat je (daar lijkt het op) wel tevreden bent geweest over Apple zou ik niet switchen maar dat is natuurlijk persoonlijk. Een iPhone 5S is ook niet slecht hoor. Een paar jaar geleden was dit de grootst mogelijke telefoon van Apple en dat vonden we allemaal prima toen.

Hoe dan ook... Succes
Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik betaal hem zelf, Heb genoeg geld
Anonymous
Niet van toepassing
Wat is de reden van je ouders waarom ze willen dat je geen iPhone pakt?
Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ze vinden dat dat geen gsm is voor iemand van het 2de middelbaar, 5 die ik ken hebben die ook, dus daarom zoek ik naar argumenten
Anonymous
Niet van toepassing
Dan bij deze de positieve punten van Apple:
-heel erg gebruiksvriendelijk betreft instellingen (behalve iOS 9 met Wi-Fi assistentie, echter heeft Samsung ook deze functie)
-de telefoons zien er goed uit betreft stevigheid, mooi afgewerkt (als hij valt is dat natuurlijk een ander verhaal)

Dit is het ook meteen voor mij aangezien ik ooit ben overgestapt van Apple naar HTC. En eigenlijk wil ik ook niet meer terug naar Apple.
Maybe dat iemand anders nog een paar positieve puntjes heeft.


Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankje, ik zoek ook nog naar plus punten,
Tips steeds welkom!
Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo,
ik heb mijn ouders kunnen overtuigen van de iphone 6, maar moet ik nu voor de 6 of 6plus gaan, ik zit trouwens in het 2de middelbaar.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het gelukt is:-) mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons hier vinden.
Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat zouden jullie nemen de gewone of de plus
Anonymous
Niet van toepassing
AIs ik dan toch voor een iPhone moet gaan dan ga ik voor de plus
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
En Seppe, ben je er al uit? We zijn nu natuurlijk heel benieuwd welke het wordt!
Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hey,
nee ik graak er gewoonweg niet uit! de plus is wel lekker groot maar hoe krijg die dan ingodsnaam in mijn broekzak??
Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
neeeeeee
ik kan ni kiezen
😞
Anonymous
Niet van toepassing
Zijn beide goede toestellen.
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Als je telefoons zou vergelijken met auto's ben je nu bezig met twee modellen van Maserati. Over twee jaar zijn die dingen nog steeds geliefd bij liefhebbers, een handelaar geeft je niet eens tien procent van de aankoopwaarde. Een midrange Huawei is 5 keer goedkoper en geeft minstens hetzelfde plezier. Je geld kun je immers maar 1 keer uitgeven. En zo te lezen doe je het alleen om status. En dat vind ik echt zonde van je geld. Bovendien haal je er geen betere resultaten van.
Lekker Nederlands, ik weet het, maar doe maar gewoon, da's gek genoeg
Seppe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik blijf bij aplle!!!!!!!!!!!!!!!


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic