Hoi
@Nrutgers,
Ik mis wel nog een aantal stappen zoals beschreven in
dit topic. Kun je wel alle stappen vermelden? Dat helpt om het probleem helder te krijgen en hierdoor kunnen we je beter helpen :D.
Kun je het volgende nog eens testen. Plaats een werkende sim in je eigen telefoon en plaats jouw sim in een andere telefoon. De mogelijke uitkomsten na het wisselen:
- Jouw telefoon werkt wel, de andere telefoon niet: er is iets mis met je sim of nummer.
- Jouw telefoon werkt niet, de andere telefoon wel: er is een probleem met je toestel.
Vermeld even wat de uitkomst precies is. Vermeld ook even of je ook problemen ervaart met bellen en/of sms'en.
Wat ook handig is om te weten is of meer klanten van Vodafone op jouw locatie dit probleem merken. Zijn er ook nog opvallende dingen: is er nog iets dat wel normaal werkt, is er in de omgeving iets speciaals aan de hand, zie je op je scherm een foutmelding, enzovoort?
Wanneer je zelf denkt dat alles al is getest dan is een Forum topic niet erg geschikt. Er is dan ook nog een technisch onderzoek mogelijk, dit kan niet via het Forum. Neem hiervoor contact op met onze
klantenservice. Het Forum is bedoeld voor en door klanten en het uitwisselen van algemene tips en tricks. We hebben geen inzage in je privégegevens.