Miertje05

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maandrekening steeds eerder

Ik had volgens mij een afspraak op welke dag de rekening zou worden afgeschreven maar de rekening gaat er steeds eerder vanaf. Het zou zijn op de 24e .. toen werd het de 20e en nu wordt op de 17e de rekening er al afgeschreven. Als ik Klantenservice wil bellen hang ik soms een half uur aan de lijn en dan nog niks. E-mailen duurt 10 dagen ????
4 Reacties 4
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
En waar heb je die afspraak staan? Heb jij in het contract expliciet vermeld staan dat de factuur op de 24e van de volgende maand wordt geïnd?
Miertje05
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uuh nee, dat werd gevraagd in de winkel bij het afsluiten van het abbonement. In het begin was het ook een tijd zo dat altijd de 24e afgeschreven werd .. maar tis nu steeds eerder. Vraag me af waarom dat nu ineens veranderd steeds. Een maandafrekening blijft toch lijkt mij een maandafrekening. Dan kan het toch niet ineens een week eerder zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Een maand rekening gaat over de gebruikersnaam van vorige maand met de abonnementkosten van deze maand.
Je kunt bij de klantenservice afdeling facturen aangeven dat je het later in de maand wilt betalen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic