Dhilst

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Maandbedrag op contract klopt niet

Zojuist mijn pakket moeten weigeren aangezien er 47 euro als maandbedrag staat en online afgesproken met jullie ziggo deal voor 40 euro per maand.
Graag per omgaande een juist contract opsturen voor bestelling 268017042 . Volgens jullie klantenservice is dit standaard. Ik wil het graag zwart op wit of ik annuleer de hele boel.
6 Reacties 6
hartmannmedia

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hetzelfde is net 15 min geleden met mij gebeurd door Ziggo Zakelijk.
Er was beloofd een maandabonnement van 27,00 euro inclusief BTW. Een Red Pro Connect 1 jaar voor een Looptijd van 12 maanden. Op het contract staat 35,69 euro incl. BTW.
Wat gaat er hier mis Ziggo / Vodafone? Graag contact met mij opnemen, dank u wel.

hartmannmedia

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is mij nu duidelijk, vanavond nog met Ziggo Zakelijk gebeld en er blijkt een fout te zijn gemaakt. Ipv een 2-jarig contract is mij een 1-jarig contract aangeboden en men had het ook fout met de maandelijkse kosten 27 euro was excl. btw terwijl er gezegd was incl. btw. Maar morgen komt het goed en wordt er een ander abonnement voorgesteld en kom ik uit op 21 euro incl. btw. Dus het komt goed gelukkig :).
Dhilst
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mooi dat het bij jou goed komt. Ik heb ook Vodafone twee keer gebeld en zij zeggen dat het normaal is. Dat iedereen op contract teveel betaald maar bij de facturatie er 7 korting wordt gegeven. Ik vind het schofterig om iedereen een duurder contract aan te smeren en geen bevestiging willen sturen. Als Vodafone mij een oor aan naait zet ik gelijk alles stop!
Anonymous
Niet van toepassing
De korting van Ziggo ( 5 euro) wordt toegepas zodra de systemen van Vodafone en Ziggo zijn gesynchroniseerd en je aan de voorwaarden voldoet.

De reden waarom deze korting niet op het contract staat is, als het ziggo abonnement wordt aangepast of geannuleerd bij wijze van, je er ook geen recht meer op hebt.
Zou de 5 euro op het contract staan dan zij wij verplichte om de 5 euro te geven ook al annuleer je het contract van Ziggo etc.


Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic