debbie88

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Maandbedrag abonnement klopt niet

Op 16 oktober 2014 heb ik via de telefoon een aanbod gekregen voor Smart 500 abonnement (zonder toestel). Op dit aanbod ben ik in gegaan, deze was tenslotte goedkoper dan ik had. Ik had tot die tijd een abonnement Voordeelweb € 40 met 50% korting (afgesloten in oktober 2012).

Op 2 februari 2015 zag ik dat er in maanden november t/m januari meer van mijn rekening was afgeschreven dan het te verwachten bedrag. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, daar werd mij verteld dat dit te maken dat ik eerst een kortingsabonnenment had en mijn nieuwe ook een kortingsabonnement is. Ik moest mij geen zorgen maken, bij de volgende factuur (eind februari) zal het gaan kloppen.

Uiteraard voel je het al aankomen, wederom een hoge factuur.
Mijn maandlasten t/m oktober waren € 20,34 en vanaf november € 26,-. Ik begrijp dit niet, want ik zou minder gaan betalen dan ik al deed.
Als ik nu bij de SimOnly abbonementen kijken zie de Smart 500 voor 1 jaar staan € 16,- per maand.

Als dit niet aangepast wordt, wil graag mijn abonnement opzeggen, want ik heb geen trek in duurder abonnement.

Ik wacht graag de reactie af.

Met vriendelijk groet,

Debbie Wild
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
debbie88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag naar de winkel geweest en het personeel daar kwam ook tot de conclusie, dat het een fout is gemaakt met het afsluiten van het abonnement. Er is namelijk het gewone Smart 500 abonnement afgesloten terwijl de SimOnly Smart 500 afgesloten had moeten worden.

In de winkel konden ze dat niet omzetten, aangezien dit telefonisch was afgesloten. Daar is mij een rechtstreeks nummer gegeven en is het keurig in gang gezet. Ik krijg een dezer dagen een bevestiging van de wijziging binnen en volgende factuur wordtn alles financieel rechtgetrokken.

Kortom tot nu toe goed geholpen en nu weer even afwachten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Beste@debbie88,

Ik snap je probleem maar wat is je vraag aan de forumgebruikers? Wij kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen alles inzien en evt aanpassen. Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
debbie88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net ruim 15 minuten in de wacht gezeten. Morgen ga ik naar de winkel heb alles uitgedraaid. Dus wordt vervolgd.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
We horen graag van je terug @debbie88 , hopelijk gaat het lukken!
Succes.
debbie88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag naar de winkel geweest en het personeel daar kwam ook tot de conclusie, dat het een fout is gemaakt met het afsluiten van het abonnement. Er is namelijk het gewone Smart 500 abonnement afgesloten terwijl de SimOnly Smart 500 afgesloten had moeten worden.

In de winkel konden ze dat niet omzetten, aangezien dit telefonisch was afgesloten. Daar is mij een rechtstreeks nummer gegeven en is het keurig in gang gezet. Ik krijg een dezer dagen een bevestiging van de wijziging binnen en volgende factuur wordtn alles financieel rechtgetrokken.

Kortom tot nu toe goed geholpen en nu weer even afwachten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn dat het duidelijk is Debbie. Bedankt voor de update. Ik ga ervan uit dat onze collega's dit zoals afgesproken gaan herstellen voor je. Topic voor nieuwe antwoorden gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic