Tomdevutter
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MaandBundel 6G stopt na 1e gebruik.

MaandBundel 6G stopt na 1e gebruik. Gisteren gekocht, 1 appje gekregen en werkt nu niet meer . In myVodafone zie ik de bundel  wel. Samsung J5. Wie helpt mij?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9293Posts
  • 2942Oplossingen
  • 2060Likes

Hoi @Tomdevutter 
Wat bedoel je met 6GB stopt?
Kan je nu niet meer internetten of staat het alleen in de My Vodafone app op 0?

Staat je internet wel aan op je toestel? Zet je toestel eens uit, haal de simkaart eruit, en stop daarna de kaart er weer in en zet hem aan. Kan zijn dat je dan weer de juiste instellingen krijgt en/of door een reset je op internet kan. En controleer ook even of je APN gegevens goed staan. Deze kan je vinden op deze topic: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

(dit is een topic over buitenland, dat kan je negeren, je hoeft alleen de APN instellingen maar te volgen)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9293Posts
  • 2942Oplossingen
  • 2060Likes

Hoi @Tomdevutter 
Wat bedoel je met 6GB stopt?
Kan je nu niet meer internetten of staat het alleen in de My Vodafone app op 0?

Staat je internet wel aan op je toestel? Zet je toestel eens uit, haal de simkaart eruit, en stop daarna de kaart er weer in en zet hem aan. Kan zijn dat je dan weer de juiste instellingen krijgt en/of door een reset je op internet kan. En controleer ook even of je APN gegevens goed staan. Deze kan je vinden op deze topic: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

(dit is een topic over buitenland, dat kan je negeren, je hoeft alleen de APN instellingen maar te volgen)

Bekijk in context

Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3522Posts
  • 213Oplossingen
  • 434Likes

Hoi @Tomdevutter 

Heb je nog wat aanvullende informatie voor ons zoals Energieboy vraagt? Dan kunnen we je vraag wellicht ook beter beantwoorden. Of heb je ondertussen de tips opgevolgd en een oplossing gevonden?

Uitgelicht topic