Biterpete

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maand-abonnement, is dit mogelijk?

Op de site van Vodafone wordt gesproken over een ''mobiele internet maandbundel van Vodafone.''

Verder er staat er: ''De mobiel internet bundels zijn een maand geldig.''

Als je wil bestellen kan dat niet online en blijkt een maandabonnement niet te kunnen.
Dus een maandbundel, een maand geldig (info van de site) duurt 1 of 2 jaar.
Ben ik nou gek?

Vodofone: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/?cmpid=23401&cmpid=00392

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Biterpete

Welkom op de Community!
Ik begrijp uit je bericht dat de info op onze website niet helemaal duidelijk is.

Wij hebben abonnementen van 1 of 2 jaar. Korter hebben wij niet.
Met een maandbundel wordt hier bedoeld dat je data-, bel- en sms-tegoed een maand geldig is. Iedere maand krijg je op de eerste van de maand weer nieuw tegoed.
De bundel wordt dus iedere maand voor 1 of voor 2 jaar, iedere keer op de eerste van de maand vernieuwd.

Daarnaast kun je extra data BloX/ databundels aanzetten. Deze lopen vanaf het moment van aanzetten tot het einde van de maand. Zet je ze niet uit, dan worden ze vernieuwd op de eerste van iedere maand. Zet je hem uit, dan wordt de data BloX/ data bundel uitgezet per het einde van die maand.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Biterpete

Welkom op de Community!
Ik begrijp uit je bericht dat de info op onze website niet helemaal duidelijk is.

Wij hebben abonnementen van 1 of 2 jaar. Korter hebben wij niet.
Met een maandbundel wordt hier bedoeld dat je data-, bel- en sms-tegoed een maand geldig is. Iedere maand krijg je op de eerste van de maand weer nieuw tegoed.
De bundel wordt dus iedere maand voor 1 of voor 2 jaar, iedere keer op de eerste van de maand vernieuwd.

Daarnaast kun je extra data BloX/ databundels aanzetten. Deze lopen vanaf het moment van aanzetten tot het einde van de maand. Zet je ze niet uit, dan worden ze vernieuwd op de eerste van iedere maand. Zet je hem uit, dan wordt de data BloX/ data bundel uitgezet per het einde van die maand.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Biterpete?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic