svartal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MMS

Kan sinds gisteren geen MMS meer versturen en/of ontvangen.
Heb alle handleiding support van vodafone geprobeerd maar geen van alle heeft iets veranderd.
Gisteren was er wel een update voor de android messenger en de dag daarvoor was mijn databundel voor deze maand op, maar beide mag geen reden zijn om geen MMS meer te ontvangen en/of verzenden.

Ik heb de optie van een nieuwe APN aanmaken geprobeerd
Mijn simkaart opnieuw in het toestel plaatsen, en het toestel meerdere malen opnieuw opstarten
Heb zelfs een extra 1gb data bijgekocht denkende dat het misschien geblokkeerd wordt omdat de databundel op was maar nee ook niet

Kan nog wel sms versturen en ontvangen alleen geen mms.

Hoop nu dat iemand hier enig idee heeft waar het aan ligt en hoe het verholpen kan worden?
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi svartal
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zal waarschijnlijk een storing zijn. Iemand anders op de Community heeft het er ook al over.
Wacht even en probeer het vandaag en/of morgen nog eens. Mocht het dan nog niet goed gaan dan zou ik de klantenservicevan Vodafone even contacten en vragen wat er aan de hand is. Dit kan door te bellen of via My Vodafone chatten in de app en/of via je browser.

Ja kan ook even kijken op de storing pagina of je daar iets vinden kan. Verder nog even wachten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic