Ariette

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MMS ontvangstbevestiging

Hallo allemaal,

Geen idee of dit de juiste plek is, maar ik kon niks beters vinden. Ik heb een vraag over een mms ontvangstbevestiging.
Ik heb een mms gestuurd en om ontvangstbevestiging en leesbevestiging gevraagd. Nu blijven beide staan op "opgevraagd". Bij sms krijg ik de ontvangstbevestiging altijd meteen binnen. Wat kan het betekenen dat ik deze nu niet krijg? Kan het zijn dat de telefoon uitstaat of de persoon in het buitenland zit? En zijn er nog meer mogelijkheden?

Alvast bedankt!
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan zijn dat de persoon inderdaad deze niet ontvangen kan of heef. Voor een mms te kunnen ontvangen moet ook de instellingen correct zijn in het toestel van de desbetreffende persoon en hij of zij moet als eerste zelf een mms verstuurd hebben. Tevens kan het ook zo zijn dat deze optie geblokkeerd staat bij de provider
Daarbij geldt natuurlijk hetzelfde voor jouw, instellingen moeten correct staan zoals de apn en bij ons moet het toegestaan zijn op jouw nummer (dit kun je controleren via de klantenservice). Via https://handleidingen. Vodafone.nl/web kun je de instellingen voor mms controleren.
Ariette
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Dank voor je antwoord. Ik heb eerder naar het bewuste nummer al een MMS gestuurd, en ook met mijn toestel dus. Dus tenzij er in de tussentijd iets gewijzigd is ga ik er vanuit dat dit voor beide toestellen mogelijk is.
Zijn er dan nog andere mogelijkheden waardoor ik de ontvangstbevestiging niet ontvang?
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat het in de systemen mms uit staat. Hiervoor moet ik je door verwijzen naar de klantenservice.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Ariette ik ben erg benieuwd! Heb je nog contact gehad met de klantenservice zoals Steven- adviseerde?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic