edward

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MMS ontvangst werkt niet?

Heeft iemand anders ook dat ie geen MMS'jes kan ontvangen, maar altijd een linkje naar de website krijgt? Ik neem toch aan dat ik op een iPhone4 met een zakelijk abonnement gewoon MMS'jes binnen krijg op m'n iPhone? Ik heb alle instellingen gechecked en die staan gelijk aan de settings die bij Vodafone op de site staan.
 
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Edward,

Welkom op het Vodafone Forum!

Om MMS direct op je toestel te kunnen ontvangen moet je één keer een MMS bericht naar jezelf versturen.

Gewoon een MMS opstellen en bij de ontvanger je eigen mobiel nummer invullen.

Alle berichten die daarna worden verzonden komen direct op je toestel.
edward
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Chris,
dank voor je reactie.
 
Ik heb iMessage even uit gezet evenals Wifi. Ik verstuur een SMS naar mezelf, deze komt goed aan, ik verstuur een MMS naar mezelf, door een foto te maken, maar die geeft uiteindelijk een rood uitroepteken en de mogelijkheid voor Try Again, maar dit lukt na enige tijd Sending ook niet. Suggestie voor een volgende stap?
 
Groet,
Edward
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Edward,

Er kunnen nu nog een aantal redenen zijn dat het MMS versturen niet lukt.
-De simkaart kan de oorzaak zijn, vooral als je een al wat oudere simkaart gebruikt
-De instellingen staan niet goed, check www.vodafone.nl/mijntoestel
-En de oorzaak kan ook bij vodafone liggen, het kan zijn dan jouw nummer niet correct staat in ons systeem
om MMS te kunnen versturen.

Stuur mij anders je 06nummer via PM dan zal ik de aansluiting controleren

klik HIER om me een PM te sturen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic