OrthiadNick

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MMS ontvangen maar kan er niks mee

Hallo allemaal,
 
Ik heb gister een mms ontvangen maar ik kan deze niet openen. Ik zie in het berichtje staan hoe groot het bestand is en wanneer hij verloopt en de tekst "downloaden". Ik kan hier niet op drukken en als ik dat probeer krijg ik bericht details.
 
Ook heb ik geprobeerd via de vodafone site de mms tool te gebruiken. Alleen dit lukt niet omdat ik geen goed wachtwoord heb. Ook heb ik gekeken voor of de instellingen goed staan, hier kom ik niet verder mee.
 
Hoe kan ik toch het mms bericht bekijken?
 
Groet,
 
Nick
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi OrthiaNick,

Jammer dat je je MMS bericht (nog) niet kunt lezen, ik zag dat je vraag nog geen reacties heeft dus probeer ik je verder te helpen 😉

Heb je voorheen wel mms op je toestel kunnen ontvangen of heb je altijd een bericht gekregen dat je deze moet downloaden?

Wat zou kunnen, is dat je mms nog niet geactiveerd heb in je toestel, wat ik denk dat je het makkelijkste kunt doen is een mms bericht versturen vanuit je eigen toestel, naar je eigen nummer. Op deze manier word mms ontvangst geactiveerd.

Zou je dit eens willen proberen?

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum



Spam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi hoi, ik heb hetzelfde probleem! Met mijn sgs2 krijg ik precies dezelfde melding! Alleen als ik internet heb aanstaan krijg ik direct de foto binnen. Maar als ik wifi heb aanstaan of geen internet heb aanstaan(en ik krijg een mms) krijg ik het blokje mms met hoeveel data en wanneer het bericht afloopt. Ook zie ik downloaden staan, maar hoe vaak ik erop druk, ik kan de mms niet meer downloaden! Maar met constant internet aan hebben staan, kom ik over mijn bundel heen! En gek dat ik met wifi ik niet de mms binnen krijg! Help!
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Spam,

Je weet dat je een Topic kicked van een maand oud?
Om antwoord te geven op jou vraag, de reden dat je mms niet kunt ontvangen via de WI-FI verbinding is omdat deze door onze
proxyserver gaat.


Via WI-FI word de proxy van ons helemaal niet gebruikt.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic