Hoi @Wontolla1960
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend om te horen dat je wel eens uitval hebt door het Ziggo netwerk of je eigen apparatuur. Zou zeggen, dien een klacht in bij Ziggo en laat er iemand naar kijken want op een school moet je toch gewoon altijd internet hebben en geen storingen. En laat je ICT mensen eens kijken naar je apparatuur, ook niet onbelangrijk!
Maar goed, waarschijnlijk wist je dit allemaal al wel en wil je via een andere weg een oplossing. Een mogelijkheid tot internet zonder vast contract is er niet, mits je een prepaid SIMkaart van Vodafone neemt. Dan kan je daar gebruik van maken wanneer dit nodig is. Echter, dan heb je het probleem dat je snel door je internet heen bent en daar ben je dan ook niet blij mee. Onbeperkt via prepaid is er niet en anders moet je een onbeperkt abonnement nemen bij Vodafone, dat kost 35,- euro per maand (en als je Ziggo hebt krijg je ook nog wel korting overigens).
Nogmaals, ik denk niet dat je dit zou willen, daarom mijn advies, laat Ziggo zorgen dat het allemaal werkt en dat je geen uitval meer hebt. Dan hoef je dit ook allemaal niet te ondernemen. Of iemand, die binnen school al een onbeperkt abonnement heeft, vragen of je die dan mag gebruiken als hotspot? (met mifi kom je overigens ook niet heel ver door school heen).
Dit is mijn idee er over, misschien kan Vodafone je nog iets anders adviseren? Morgen is er weer iemand van Vodafone die je vraag kan doornemen en antwoord kan geven. Of er moet nog iemand anders zijn die een beter advies heeft, dan hoor ik het ook graag 🙂