Jessicaaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MEP nummer

Hallo, Ik heb tijdelijk een Black Berry. Alleen je hebt hiervoor een MEP nummer nodig. Heb al geprobeerd op de website maar dan zegt die dat me emei nummer niet geldig is en dat er contact met me word opgenomen. nu heb ik een berichtje gehad dat ik binnen 3 werkdagen bericht krijg. maar ik heb die black berry echt zo snel mogelijk nodig. anders heb ik geen telefoon.
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Jessicaaa, als je hem snel nodig hebt kun je ook bellen met de klantenservice. Als de code hier bij ons bekend is, kunnen zij hem je geven. Zo niet, dan kunnen mijn collega's de code voor je opvragen bij de fabrikant.
In de tussentijd kun je misschien je oude simkaart gebruiken die oorspronkelijk bij het toestel zat? Dan kun je wel bellen.
TonMentink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn BB9900 is gerepareerd door Odafon/Dynafix. Ze hebben een nieuw moederbord geplaatst. Waarschijnlijk van een andere provider waardoor mijn vodafoen simkaart niet wordt geaccepteerd. Vreemd is dat ook ik tot tweemaal toe een IMIE nummer heb ingevuld dat niet werd herkend. En ook ik kreeg een mailtje dat ik binnen 3 werkdagen actie kon verwachten...
Toch wel een beetje slordig om een toestel zo af te leveren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Ton,

Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is, maar dit wel wel eens voorkomen nadat een moederbord is vervangen tijdens een reparatie. We plaatsen sowieso geen moederborden van andere providers in onze toestellen.

Ik ga ervan uit dat onze collega's zo snel mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic