Marouw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MB 's verdwijnen

Waarom verdwijnen mijn MB 's terwijl ik mobiele data heb uitstaan? 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marouw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend en geen idee hoe dat komt. Er kan een app zijn die, zonder dat je het weet, toch een x aantal MB’s gebruikt. Zo gebruiken veel telefoons ook op de achtergrond de klok via internet en dat is ook weer data. Zet je data gebruik eens uit en zie dan wat er gebeurd. Als het dan niet leeg loopt, dan ligt het echt aan een app die op de achtergrond sluipt.

En ik weet niet welk toestel je hebt maar je kan vast ook bij de instellingen zien wat er zoveel data gebruikt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marouw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend en geen idee hoe dat komt. Er kan een app zijn die, zonder dat je het weet, toch een x aantal MB’s gebruikt. Zo gebruiken veel telefoons ook op de achtergrond de klok via internet en dat is ook weer data. Zet je data gebruik eens uit en zie dan wat er gebeurd. Als het dan niet leeg loopt, dan ligt het echt aan een app die op de achtergrond sluipt.

En ik weet niet welk toestel je hebt maar je kan vast ook bij de instellingen zien wat er zoveel data gebruikt. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Marouw . Welkom hier! 

 

Het lijkt wel de titel van een spannend boek. “Marouw en het mysterie van de missende mb's”. En dat mysterie zoeken we natuurlijk graag samen met je uit. 

Doorgaans kan je in je telefoon zelf vinden waar er data wordt verbruikt. Wat voor toestel heb je?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic