Ramona1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MB's ingetrokken?

Goedemiddag,
Recent kreeg ik een SMS dat er mb's zouden verdwijnen omdat ik geen Ziggo abonnement meer zou hebben. De afgelopen anderhalf jaar heb ik KPN, daarvoor Online... Maar geen Ziggo.

Ik dacht dus dat ik een algemeen bericht kreeg en heb de sms verwijderd. Alleen is mijn data nu wel gehalveerd. Kunnen jullie toelichten wat hier de reden van is. Ik kom er niet achter.

Alvast bedankt.
Ramona

P.s. erg jammer dat je als klant jezelf op het forum moet inschrijven of twitter/facebook moet hebben als je een vraag digitaal wil stellen. Misschien een contact functie in de app toevoegen?
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Ramona1,

Dat is raar! Je hebt alleen recht op Dubbele Data als je gebruik maakt van zowel een Vodafone mobiel abonnement als een Ziggo abonnement voor Internet en Televisie. Maar jij geeft dus aan dat je geen Ziggo abonnement had? Dan is het belangrijk dat je even contact met ons of Ziggo opneemt zodat we kunnen nakijken wat hier gebeurd is.
Ik begrijp dat je liever geen telefonisch contact wilt? Online is Facebook of Twitter inderdaad een optie voor direct contact. Je kunt ons ook een e-mail sturen via: http://voda.fo/ne/olfdx. Via het forum heb ik helaas geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je na te kijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic