Pasjepas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MB's doneren bekendmaking winnaars

Hallo,

 

Na een kwartiertje zoeken heb ik het opgegeven. waar worden de winnaars van het doneren van MB's bekend gemaakt? toch niet in de sectie archief van 2019 neem ik aan?

 

Groetjes en bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er zijn nog wel winnaars alleen loopt het niet meer via de community. De winnaars worden gebeld door mijn collega's die hiervoor verantwoordelijk zijn. 

Via de community is het dan ook niet meer mogelijk (op dit moment) om de lijst in te zien @Pasjepas @Energieboy 
Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Pasjepas 
Die is er niet meer. Dus het zoeken ernaar heeft geen zin meer.
Er zijn geen winnaars meer bij het doneren van MB’s, je doet het nu gewoon omdat je aardige bent om deze weg te geven en niet om iets te willen winnen 

Pasjepas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is vreemd, in de voorwaardes ervan staat dat de actie loopt van december 2019 tot december 2020. De app geeft ook nog steeds aan dat het actief is. Hoe gaat vodafone hier mee om dan?

Deze voorwaarden heeft vodafone trouwens gewijzigd vlak nadat ik heb aangegeven dat deze niet meer up to date waren.

 

groetjes!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dan snap ik het ook niet meer want @Steven, van Vodafone, schreef in een andere topic het volgende:
De winnaars zijn bekend tot eind vorig jaar. Daarna is het topic offline gehaald. Omdat de voorwaarden tot eind vorig jaar waren. Je mag mij een privébericht sturen met je voor en achternaam erin. Dan controleer ik voor je of je een van de winnaars bent. Wij (moderators) kunnen het topic namelijk wel nog inzien. Of de actie terug gaat komen, durf ik niet te beantwoorden.

Dus daar heb ik me aan vast gehouden. Dan zullen we op Steven moeten wachten tot hij een ander antwoord heeft. Of misschien @Sharon die ons kan helpen. Even afwachten dan, maar wat je zegt, het is wel vreemd dat er nu opeens staat dat het toch doorgaat tot eind december 2020. Misschien dat Vodafone de winnaars niet meer via de community kan, of wil, communiceren en dat de winnaar alleen privé (per mail of zo) een bericht krijgt dat die heeft gewonnen. Krijg je niets, dan heb je ook niet gewonnen. Maar dat is een idee van mij 🙂

Even wachten dan maar…. Ik ben er ook wel benieuwd naar nu. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er zijn nog wel winnaars alleen loopt het niet meer via de community. De winnaars worden gebeld door mijn collega's die hiervoor verantwoordelijk zijn. 

Via de community is het dan ook niet meer mogelijk (op dit moment) om de lijst in te zien @Pasjepas @Energieboy 
Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic