Dan snap ik het ook niet meer want @Steven, van Vodafone, schreef in een andere topic het volgende:
De winnaars zijn bekend tot eind vorig jaar. Daarna is het topic offline gehaald. Omdat de voorwaarden tot eind vorig jaar waren. Je mag mij een privébericht sturen met je voor en achternaam erin. Dan controleer ik voor je of je een van de winnaars bent. Wij (moderators) kunnen het topic namelijk wel nog inzien. Of de actie terug gaat komen, durf ik niet te beantwoorden.
Dus daar heb ik me aan vast gehouden. Dan zullen we op Steven moeten wachten tot hij een ander antwoord heeft. Of misschien @Sharon die ons kan helpen. Even afwachten dan, maar wat je zegt, het is wel vreemd dat er nu opeens staat dat het toch doorgaat tot eind december 2020. Misschien dat Vodafone de winnaars niet meer via de community kan, of wil, communiceren en dat de winnaar alleen privé (per mail of zo) een bericht krijgt dat die heeft gewonnen. Krijg je niets, dan heb je ook niet gewonnen. Maar dat is een idee van mij 🙂
Even wachten dan maar…. Ik ben er ook wel benieuwd naar nu.