Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

MB’s doneren – My Vodafone Actie


MB's over? Doneer jouw MB's!
Er niets mee doen is zonde, dus waarom geef je ze niet aan het goede doel?
Met behulp van onze superflexibele My Vodafone App kun jij vanaf nu jouw MB's aan het Leger des Heils doneren. Zo help je iemand die wel iets extra's kan gebruiken.

1 MB voor het goede doel is 1 lot voor jou!
Voor elke gedoneerde MB krijg je 1 lot cadeau en speel je die maand automatisch mee in de loterij van de Vodafone actie. ’Wie weet win jij één van de nieuwste bluetooth speakers of een nieuwe fiets! Wil je meer weten? Kijk dan op deze pagina. Bekendmaking winnaars: We streven ernaar om iedere 15e dag van de volgende maand de winnaar via dit topic bekend te maken. Zie hiervoor onderstaande tabel:

Let op: de bekendmaking van de winnaar voor de maand augustus (2018) wordt later bekend gemaakt dan normaal!


De (vernieuwde) actievoorwaarden zijn als PDF-bijlage toegevoegd aan dit topic.
114 Reacties 114
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@CoHo1968 @Nixter @Energieboy,

Goede punten! Met het risico om als een grammofoonplaat te klinken: ik heb wederom gevraagd om een update voor de winnaars van oktober, november en ondertussen dus ook december. Daarnaast heb ik ook gevraagd om informatie met betrekking tot de donaties van het afgelopen jaar. Wellicht leuk om inderdaad eens een review te doen van 2018 in dit topic. Keep you posted! (again)
Neonie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou ook wel heel graag willen weten wie de winnaars zijn!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Neonie wrote:
Ik zou ook wel heel graag willen weten wie de winnaars zijn!

Heb je het bericht van Sharon gelezen (pagina 4 onderaan), dan zie je dat ze er achteraan gaat.
Geduld is dan nu even een schone zaak 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
De winnaars van de maand oktober zijn bekend!
Verder nog een leuk nieuwtje: in februari komt een leuke nieuwe actie met betrekking tot de MB Donatie. Houd onze website en dit topic in de gaten voor updates hierover!
Kadir

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Neonie wrote:
Ik zou ook wel heel graag willen weten wie de winnaars zijn!

Ik ook
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Dit zijn oude reacties en winnaars waar vind ik de nieuwste ..
Gr..
Pred...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
PredRob wrote:
Dit zijn oude reacties en winnaars waar vind ik de nieuwste ..
Gr..
Pred...

Komt nog, even geduld hebben 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi allen,

De winnaars van oktober, november en december zijn in de tabel in de openingspost vernoemd!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Jeetje, heb ik nu alweer niet gewonnen 😞
Heb nog wel heel veel MB's overgemaakt. Nou ja, volgende x beter dan maar 🙂

Van harte Gefeliciteerd aan de gelukkigen!
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Van Sharon : De winnaars van de maand oktober zijn bekend!
Verder nog een leuk nieuwtje: in februari komt een leuke nieuwe actie met betrekking tot de MB Donatie. Houd onze website en dit topic in de gaten voor updates hierover!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Graag een linkje waar je de komende winnaars kan vinden voor in de toekomst
BVD.
Gr.
Pred...
PascalG93

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom is het niet mogelijk om zelf in te stellen hoeveel mb je wilt doneren? Ik heb nu nog 24 gig over. Kan er makkelijk 23 missen aangezien dit de laatste dag is..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
PascalG93 wrote:
Waarom is het niet mogelijk om zelf in te stellen hoeveel mb je wilt doneren? Ik heb nu nog 24 gig over. Kan er makkelijk 23 missen aangezien dit de laatste dag is..

Waarom, geen idee.
Maar op dit moment is het niet anders dan waar Vodafone nu voor heeft gekozen.
De moderatoren zien wel je reactie en deze zullen ze altijd doorgeven aan de betreffende afdeling.
Laten we hopen dat als er meer mensen naar vragen dat ze het willen gaan aanpassen 🙂

Bedankt voor het doorgeven 🙂
Karolina26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer worden de winnaars van januari bekend gemaakt. Ik zie alleen winnaars t/m december.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Karolina26
Sharon heeft het volgende aangegeven: De winnaars van de maand oktober zijn bekend! (daarna zegt ze in een stukje: De winnaars van oktober, november en december zijn in de tabel in de openingspost vernoemd!) Verder nog een leuk nieuwtje: in februari komt een leuke nieuwe actie met betrekking tot de MB Donatie. Houd onze website en dit topic in de gaten voor updates hierover!

Het kan zijn dat er in Januari geen winnaar is gekozen en daarom ook niemand online staat.
Maar wat er nu gaat veranderen weet ik ook nog niet want het is inmiddels maart en ik zie geen verandering op de donatie pagina. We zullen nog even geduld moeten hebben en wachten wat er komen gaat 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra wij een update hebben, dan zullen we dit laten weten. We hebben de vraag ook al uitgezet en of er iets bekend is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic