Stijnie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

MB's doneren - Hoe doe ik dat?

Ik probeer al een paar dagen om MB's te doneren maar dit lukt niet omdat hij het netwerk niet pakt.   Natuurlijk heb ik dan mijn WiFi uit.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Stijnie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is vervelend als je wil doneren en dat het niet kan. Ik weet niet of er een storing is of dat er wat anders is. Wat je zou kunnen doen, het probleem blijft, is in de My Vodafone app, op de pagina van doneren, je op de 24/7 knop drukt en dan op feedback. Geef daar dan aan dat er problemen zijn en vertel wat je niet kan doen. Deze informatie komt dan direct op de juiste afdeling en die kunnen dan gelijk aan de slag. 

Uiteraard zal een Vodafone medewerker ook wel een melding man, als die dit leest, maar als je het zelf doet dan gaat het sneller en hebben ze ook gelijk alle informatie van je. 

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Stijnie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is vervelend als je wil doneren en dat het niet kan. Ik weet niet of er een storing is of dat er wat anders is. Wat je zou kunnen doen, het probleem blijft, is in de My Vodafone app, op de pagina van doneren, je op de 24/7 knop drukt en dan op feedback. Geef daar dan aan dat er problemen zijn en vertel wat je niet kan doen. Deze informatie komt dan direct op de juiste afdeling en die kunnen dan gelijk aan de slag. 

Uiteraard zal een Vodafone medewerker ook wel een melding man, als die dit leest, maar als je het zelf doet dan gaat het sneller en hebben ze ook gelijk alle informatie van je. 

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Stijnie
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank U.

 

Ik heb dit nu gedaan. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Stijnie . Bedankt voor het doorgeven van je feedback! Dit is nu direct bij de juiste afdeling terecht gekomen en zal worden opgepakt. Nogmaals bedankt!

PeterJohan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij is het ook onmogelijk om te doneren

PeterJohan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zou ook op de website kunnen doneren maar kan op de website geen info daarover vinden,ben dan wel ingelogd. Alles komt te voorschijn maar niks over daadwerkelijk doneren vanuit de website. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het doneren is alleen mogelijk via de app @PeterJohan. Mijn excuses voor de late reactie! 

HylkeSneek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
  1. Installeer de My Vodafone app en/of controleer of je de laatste update hebt van de app.
  2. Zorg dat je het 4G of 5G netwerk van Vodafone gebruikt. Dus niet via WiFi !!
  3. Open de app.
  4. Klik in het hoofdmenu op Tegoed en daarna op Doneer MB’s aan het goede doel!
  5. Kies jouw goede doel en doneer die MB’s!
  6. Je speelt ook nog eens mee in een loterij!! (Groetjes, Hylke)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat zijn inderdaad de stappen. Dankjewel voor het toevoegen hiervan @HylkeSneek :).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic