Kortado

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

MB's Doneren

Goedemiddag,

Zoals jullie zelf wel weten kan je via je telefoon abonnement MB's doneren aan het Leger des Heils.
Via deze tool kan je echter alleen maar 50MB doneren per keer. Aangezien ik een best groot abbonnement heb waar ik nooit aan ga komen zou ik elke maand 10GB kunnen doneren. Zonde als er niks mee wordt gedaan. (Ik kreeg verdubbeling vanwege Ziggo, vandaar ik zo een groot abbonnement heb.. :grin:)

Naar mijn idee zou het door deze rede veel handiger zijn als je hierin keuzes had. Dat je de aantal MB's die je wilt doneren zelf kunt invullen bijvoorbeeld of dat je de keuzes hebt van 50, 100 en 500.

Dit kan natuurlijk ook jullie keuze zijn om niet te doen vanwege jullie financiele redenen. :wink:
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Kortado
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is zeker een hele goede vraag!
Zo heb ik er zelf nog niet eens aan gedacht en misschien iets voor Vodafone om over na te denken. Zal je topic onder de aandacht brengen bij Marc- , hij is werkzaam bij Vodafone en misschien dat hij deze tip kan doorgeven ???
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Kortado,

Het doneren van maximaal 50 MB per sessie is zo vastgesteld om technische redenen 🙂
Leuk om te horen dat je zoveel wilt doneren, dus hopelijk is dit voor jou geen reden om te stoppen met je donaties 😉

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic