PetraH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Lumia Black

Hallo team van Vodafone,

Sinds jan 2014 is er een Lumia Black-update voor o.a. Nokia Lumia 620.
Enig idee wanneer deze update beschikbaar zal zijn voor Nokia Lumia-Vodafoners zoals ik?

Groetjes,
Petra


5 Reacties 5
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @PetraH ,
Hele goeie.
Ik heb je vraag uitgezet bij onze technische mensen.
Zodra we van hen antwoord hebben zullen we dit bericht updaten.
Hopelijk pronto.

Groetjes, Per
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo PetraH,

We hebben inmiddels een reactie ontvangen.

Volgens onze informatie heeft Vodafone nooit een Nokia Lumia 620 VF-branded toestel in het assortiment gehad. Daar zal dus ook geen Lumia Black-update voor beschikbaar komen. Waar zie je staan dat dit bij jou toch het geval is? En waar heb je je toestel aangeschaft?

Op onderstaande pagina van Nokia is te zien voor welke toestellen er wel een VF-branded versie van de Lumia Black-update beschikbaar is:
http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/
PetraH
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb een simlock-vrij toestel (via internet gekocht) en Vodafone-prepaid.
Op de site van Nokia las ik over de Lumia Black-update en heb toen zelf ook de lijst gevonden waar je op uit komt via de link.

Het lijkt erop dat ik de Lumia Black-update niet kan krijgen?

Ik zie een reactie weer tegemoet.

Mvgr,
Petra
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dan is je toestel niet branded en kun je de updates - indien beschikbaar - direct via Nokia installeren. Hier staat Vodafone verder los van.
Hoekie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alle Windows Phone 8 toestellen, dus ook de Lumia 620, krijgt de Black update. En de volgende update genaamd Cyan. Met daarin de grote update naar Windows Phone 8.1!
Mijn Lumia 925 heeft die net van de week gekregen. De updates van andere Lumia's vindt de komende weken plaats. Super mooie update die naar Windows Phone 8.1. Ga je helemaal super blij van worden 🙂

Hier de pagina die laat zien wanneer je aan de beurt bent:
Scroll naar The Netherlands en kijk bij de Lumia 620.
http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/#

Veel plezier!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic