Schermpie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Lumia 925

Hallo,
 
Ik vroeg mij af nu er bekend is dat de Lumia 925 eind Augustus in Nederland beschikbaar is wanneer en of we deze bij Vodafone kunnen gaan bestellen? Als dit wel het geval is krijgen we dan ook de keuze om de (exclusief voor Vodafone) 32GB versie te bestellen?
Ik hoop het wel want zit met smart op deze telefoon te wachten.
 
 
34 Reacties 34
Canaboid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De week is voorbij en nog steeds geen Lumia 925 in de webshop.
 
Dat terwijl de nieuwe Iphone al te reserveren is terwijl hij nog niet eens is uitgebracht!
EDS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat de 925 hier zo lang op zich laat wachten. Op veel andere locaties al bijna een maand verkrijgbaar.
Wel heb ik nog een vraag over de 4G mogelijkheden van het toestel, want door alle frequenties etc zie ik door de bomen het bos niet meer. Dus is de Lumia 925 volledig compitabel met het 4G netwerk van Vodafone?
 
Op de speciale 4G pagina, www.vodafone.nl/4G staat een lijst met 4G compitabele toestellen. Tot voorkort stond hier de Lumia 920 (Gok dat deze overeenkomt met de 925) wel in, maar sinds afgelopen week is deze verdwenen en staat enkel de Lumia 820 nog in deze lijst. 
 
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo EDS, de Lumia 925 ondersteunt LTE (4G) op de de 800 / 900 /1800 / 2100 / 2600 frequentie. Nokia heeft in ieder geval het toestel technisch van alle chips voorzien 🙂
Of het toestel softwaretechnisch ook direct zodra het verkrijgbaar is met ons 4G netwerk kan verbinden durf ik nog niet te zeggen gezien het feit dat het toestel niet wordt vermeld in onze lijst met geschikte toestellen.
EDS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bas,
 
Bedankt, ben ik weer een stap verder.
 
Vindt het wel apart dat de 920 tijden in de lijst heeft gestaan, maar zo ineens eruit verdwenen is. Weet jij misschien ook de reden hiervan?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Niet direct nee. Mijn vermoeden is dat de Lumia's (nog) niet de vereiste software-update hebben gekregen die nodig is om met ons netwerk te kunnen verbinden. Dan zou het niet zo netjes zijn om ze er wel tussen te zetten/laten staan, puur omdat het toestel technisch gezien in staat is om een 4G verbinding te maken toch? De toestellen die op vodafone.nl/4G staan hebben namelijk én de mogelijkheid om een 4G verbinding te maken, én de vereiste softwareupdate is ervoor beschikbaar.

Of en wanneer andere toestellen die update krijgen kan ik op dit moment niet zeggen. Er zijn heel veel verschillende partijen die daar wat over te zeggen hebben. Ik zal het morgen als de betreffende collega's weer op kantoor zijn voor je navragen. Misschien dat er al iets van duidelijkheid over te geven is. Disclaimer: geen garantie dat er al duidelijkheid is 😉
a_v_d

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wordt lekker gecommuniceerd intern. (not)
 
op de particulieren site staat inmiddels de Lumia 925 zwart met 4G als zijn direct te bestellen!! :@
Afgelopen week voor een andere thema nog iemand gesproken bij support, en die gaf aan dat Nokia voorlopig niet leverbaar wordt vanwege technische betrouwbaarheid, en probeerde mij een Sony Xperia aan te smeren!!!
 
zo moeilijk kan het toch niet zijn. iPhones worden nu al aangekondigd en omtrent de Lumia 925 wordt iedere keer verteld "hou de site in de gaten, volgende week is ie er"! Ja, klopt bij de particulieren.
 
Ik moet een nieuwe hebben aangezien mijn BB het niet meer doet en onze company standaard is vanaf nu alleen de 920, 925 en 620 mogelijk. Dus zeg het maar Vodafone. Ik heb geen zin om te betalen voor een toestel, terwijl ik nu eenvoudig kan verlengen
Rse1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij staat inderdaad eindelijk op de site, maar nu is er nog een ander probleem! Hij wordt alleen geleverd in het zwart?!!? Moderator enig idee of de andere kleuren nog beschikbaar komen??
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Jullie vragen stuur ik door naar mijn collega die hier alles van weet 🙂 (zakelijk, wit ja/nee)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
En bij deze hebben we antwoord. Het toestel is ook zakelijk te krijgen (hij staat hier op de site) maar hij zal voor de voorzienbare toekomst alleen in het Zwart te krijgen zijn. Of dat nog verandert weet ik niet (maar ik reken er eigenlijk niet op).

Ik vind zwart in ieder geval zelf altijd wel stijlvol 🙂
Schermpie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
 
Ik zie dat op de site bij extern geheugen 32 GB + microSD (max. 64 GB) + 7 GB Cloud Storage staat. Klopt dit wel want de Lumia 925 heeft namelijk geen ruimte voor een microSD kaartje. Of is die microSD ook iets dat exclusief voor Vodafone is?
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Schermpie schreef:
Hoi,

Ik zie dat op de site bij extern geheugen 32 GB + microSD (max. 64 GB) + 7 GB Cloud Storage staat. Klopt dit wel want de Lumia 925 heeft namelijk geen ruimte voor een microSD kaartje. Of is die microSD ook iets dat exclusief voor Vodafone is?

Hey Schermpie,

Ik zie inderdaad op de website van Nokia dat er geen externe SD kaart in dit toestel kan. Ik zal het doorgeven aan de betreffende personen zodat dit aangepast kan worden. Bedankt voor de melding!
Schermpie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geen probleem en als je dan toch melding maakt zeg dan meteen even dat hij wel degelijk NFC ready is. 😉
 
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik zal het doorgeven! 😄
jasperbos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
op 17 september heb ik mijn lumia 925 besteld op vodafone.nl. Erg blij mee.
 
Tot op heden is er echter nog niets veranderd aan de bestelstatus van mijn bestelling. De bestelling wordt verwerkt staat er. Herhaaldelijk bellen met de klantenservice levert geen antwoorden op over de verwachte levertijd. Vodafone heeft ook in de bevestingsmail laten weten binnen 5 werkdagen mij meer informatie te geven over de levertijd. Ook hier is nog niets van terecht gekomen.
 
Kunnen jullie hier misschien wel aangeven hoe lang het nog gaat duren? Dit is wel een beetje een domper. 
 
Alvast bedankt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi jasperbos,

Wat jammer dat je al vanaf 17 september wacht op je telefoon. Je kunt hier het beste gratis voor bellen naar 0800 0200 043 (alleen bij online bestellingen) en vragen of er al meer bekend is. Ik kan via het Forum niet je gegevens opvragen om de status voor je na te kijken. Ik heb hier namelijk je gegevens voor nodig. Deze kunnen niet worden gedeeld via het Forum. Sorry voor het ongemak. Ik hoop dat je je telefoon snel in ontvangst mag nemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic