Een klein jaar verder...en de problemen bestaan nog steeds.
Na het veranderen van het Sim kaartje heb ik ook contact gehad met Nokia, om na te gaan of zij ook deze klachten binnen krijgen. Nokia gaf aan dat ik het beste een update kon afwachten. Ik heb 2 updates afgewacht, maar na het installeren van de laatste update werd het alleen maar erger. De telefoon deed geen reboot meer, deze viel gewoon weg uit en kon niet aangezet worden, tenzij ik een softreset uitvoerde.
Niets hielp, softreset, hardreset, standaard apps gebruiken, de gehele Nokia KB stappen doorlopen. Nokia gaf aan dat ik het beste de telefoon kon opsturen. Dit is ook gedaan, verbaasd zag ik dat Nokia alleen de stappen die ik heb uitgevoerd ook uitvoerde (ze wisten wat ik had gedaan voordat ik de telefoon opstuurde) en daarnaast hebben ze battery protection tape vernieuwd. Een week of 2 mijn telefoon kwijt en na terugkomst dezelfde dag viel de telefoon weer uit.
Nokia gaf aan dat de telefoon omgewisseld werd, nadat ik dit melde. Ik hoopte dat dit het probleem oploste. Het ging ongeveer 2 maanden goed, totdat ik vandaag wakker werd en de telefoon alweer was gereboot.
Deze telefoon is heel fijn om te hebben, maar is zo onbetrouwbaar als de pest. M.a.w. ik loop met een niet 100% werkend toestel rond. Hoe gaan we dit oplossen, want van mijn kant is alles al geprobeerd?