Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Lumia 920 gratis draadloze oplader.

Is het waar dat je een gratis draadloze oplader krijgt, ik zie er namelijk niets van in mijn pakket.
 
Ik zie het alleen op de Lumia 920 pictogram. 
 
Grtz.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willems

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Voor de gratis oplader moet je hier zijn zover ik weet: http://nokiapromotion.nl/gratisoplader/
Naar het actieformulier gaan, de stappen volgen en binnen 4 tot 6 weken zou je de oplader in huis moeten hebben. Wel even voor 1 maart doen, anders ben je te laat!

Mvg,
Willems

Bekijk in context

5 Reacties 5
Willems

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Voor de gratis oplader moet je hier zijn zover ik weet: http://nokiapromotion.nl/gratisoplader/
Naar het actieformulier gaan, de stappen volgen en binnen 4 tot 6 weken zou je de oplader in huis moeten hebben. Wel even voor 1 maart doen, anders ben je te laat!

Mvg,
Willems
Bandti
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke bedankt, nu nog hopen dat ik mijn lumia voor maart krijgt!
MjK74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het registratieformulier inmiddels ingevuld maar vraag me nu wel iets af:
 
- Toestel via verlenging, dus geen aankoopbon/factuur;
- Alleen leverbon gekregen, nergens het EMEI vermeld op dat document.
 
In de voorwaarden van Nokia staat echter:
3. De Actie 
 1. Actie: tot en met 31 maart 2013 kan de koper van een Nokia Lumia 920 gratis een draadloze oplader ontvangen.
 2. De Deelnemer dient op de website www.nokiapromotion.nl/gratisoplader het deelnameformulier in te vullen, te bevestigen en een uitgeprinte versie in te sturen samen met een kopie van de originele aankoopbon met een geldig IMEI-nummer vernoemd. De volledige documentatie dient, voldoende gefrankeerd, te worden gestuurd naar:  Nokia oplader actie Postbus 33 3454 ZG De Meern
 3. Op de kopie van het aankoopbewijs of factuur moeten de volgende gegevens duidelijk staan vermeld: *naam van het bedrijf waar de Nokia Lumia 920 is gekocht *factuurdatum (deze moet binnen de actieperiode vallen) *IMEI-nummer van de nieuwe Nokia Lumia 920 *prijs van de Nokia Lumia 920.
 
Dus Vodafone, hoe ga ik zorgen dat ik aan deze voorwaarden voldoe?
hcaluwe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, je kan je imei nr toch gewoon oproepen met je telefoon. staat ook in het info van je telefoon.
 
Voor de rest , vlgs mij kan je het ook bij de Vodafone winkel opvragen dacht ik ?
 
 
Succes, ik heb de mijne net opgestuurd , dus afwachten maar:p
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi MjK74, via de website https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer (eventueel rechtsboven de taal omzetten naar nederlands) kun je het aankoopbewijs opvragen. Vul hiervoor het ordernummer en de postcode in (met spatie), de overige velden kun je leeglaten. Op dat bewijs staat alle noodzakelijke info.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic