mcwops

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lumia 920 binnen 2 jaar: gelig scherm.

binnen garantie aangeboden bij VF , gaat naar reparateur. komt nu terug, niets aan gedaan. geen reserveonderdelen staat op de (Engelstalige) servicebon.
En dan zegt vodafone doodleuk: zoek t maar bij Microsoft, wij weten t niet.
Volgens mij is Vodafone aan zet, zo behandel je geen klanten.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey mcwops

Jammet om te lezen dat er niks aan gedaan is. Wat je kunt proberen is een back up maken van je toestel en daarna terug zetten naar fabrieksinstellingen. Mocht je niet weten hoe dat gaat kun je hiervoor of terecht op http://handleidingen.vodafone.nl/web/ of http://www.microsoft.com/nl-nl/mobiel/support/product/lumia920/warrantyandrepair/
Via de link van microsft zie je meteen alles betreft de garantie en het repareren van een toestel.

Anonymous
Niet van toepassing
Heb meteen ook even gekeken wat de voorwaarden etc van Microsoft zijn betreft repareren etc:

Voor verdere hulp:

Met Online Repair kan je snel en eenvoudig je toestel aanbieden voor een reparatie.
Voordelen
• Gratis opgehaald en thuisbezorgd voor reparaties binnen garantie
• Ook buiten garantie reparaties mogelijk met directe kostindicatie.
• Snelle doorlooptijd (8-10 dagen)
Let op: Online Repair is niet te gebruiken voor het aanbieden van een defect accessoire. Neem hiervoor contact op met het punt van aankoop.
Door gebruik te maken van deze service accepteer je
• Dat deze service in opdracht van Microsoft wordt verzorgd door Arvato Distribution GmbH.
• De algemene voorwaarden (PDF) en hetprivacy beleid (PDF) van Arvato distribution GmbH.
• Deelname aan een enquête om Microsoft te helpen deze service te verbeteren.
Aanmelden toestel

mcwops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi

dank voor je bericht. kan t terugzetten naar fabrieksinstellingen proberen. echter, door de reparateur is t hardware probleem onderkend.

jammer om te lezen dat er niks aan gedaan is. Dat is echt een understatement. ik denk erover om alles over te laten stappen. en dat is dan niet naar Vodafone dus 😉
mcwops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij Arvato (reparatiedienst van Microsoft) is hij net van teruggekomen. daar geven ze aan geen reserve onderdeel te hebben om de gele gloed op t scherm te repareren.

morgen met Vodafone zakelijk bellen voor een gepaste oplossing
mcwops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij deze het afscheid van de samenwerking met Vodafone. belachelijk en zeer klantonvriendelijk.

binnen 2 jaar opgestuurd met gele scherm, valt onder 0 euro gearantie. komt terug van reparatiedienst, niet gemaakt want geen reserveonderdelen. goh, zegt Vodafone dat is gek, maar kunnen wij niks aan doen.
Tja jammer zegt Nokia/Microsoft, je toetsel was in april al 2 jaar oud, dus buiten onze garantie, dan moet je bij je provider zijn. En dan geeft Vodafone niet thuis......
einde verhaal zowel zakelijk als prive (4 VF-abbo's) gaan er allemaal zsm uit!

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Dat is jammer om te horen mcwops. Heb je hierover nog contact gehad met onze klantenservice of er wellicht een andere oplossing mogelijk was? Misschien icm een nieuwe verlenging?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic