Opi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lumia 900 voicemail instellen werkt niet

Ik wil op mijn Lumia 900 alle gesprekken direct naar voicemail doorsturen. Daar wil ik dan melden dat ze een SMS kunnen sturen. Ik heb namelijk zo'n prachtig nummer dat allerlei lieden mij bij nacht en ontij bellen met flauwe grappen omdat ze niet geloven dat het nummer echt bestaat. Hoe dan ook, het instellen lukt niet met de tool op 1233. Klantenservice lukte het ook niet, moest het zelf maar onine proberen. Echt oplossingsgericht! Maar online krijg ik ook alleen maar een melding dat ik het later opnieuw mag proberen. Iemand een echte oplossing?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Opi

Heb je iets gehad aan bovenstaande tips?
Opi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje,

Sorry voor de late reactie. Helaas lukte het niet met je aanwijzingen. Ik krijg na het invullen van het telefoonnummer de foutmelding 'SS Error Status' en de melding 'er zijn momenteel problemen bij het opslaan van uw gegevens voor doorschakelen. Probeer het later opnieuw'.
Maar die melding krijg is al de hele tijd. Wordt er bij Vodafone wel iets gedaan aan dit probleem?
Hartelijke groet,
Opi
Anonymous
Niet van toepassing
Dit is niet iets wat bij vodafone ligt maar aan jouw toestel. Zet hem anders eens terug naar fabriekinstellingen. Vergeet hierbij niet een back-up te maken.

Anonymous
Niet van toepassing
Staat de voicemail wel aan?

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Opi we hebben niets meer van je gehoord. Is het inmiddels opgelost?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic