Jessa80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Loten MB's doneren

Waar kun je de loten vinden als je je MB's gedoneerd hebt? Wordt hier überhaupt nog iets mee gedaan door Vodafone? Ik was zeer enthousiast toen ik hierover las op de My Vodafone app maar als ik nu zie dat er nooit winnaars bekend gemaakt worden, lijkt het mooier dan de werkelijkheid. Ga je je ook gelijk afvragen of je MB's wel echt worden gedoneerd.... Jammer dit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voor elke gedoneerde MB krijg je 1 lot cadeau en speel je die maand automatisch mee in de loterij van de Vodafone actie. De loten zijn niet in te zien. We zijn hier dan ook zeker nog mee bezig.
Voor meer informatie kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/mbs-doneren/

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jessa80
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je mag er natuurlijk wel vanuit gaan dat alles eerlijk verloopt. Men zegt bij Vodafone dat je digitale loten krijgt bij je account en dat ze uit alle loten dan een nummer trekken. Waarom deze niet zijn in te zien, geen idee. Dat Vodafone niet echt up to date is met de winnaars is natuurlijk niet de bedoeling want dan krijg je dat mensen denken dat het niet echt is. Wat jij nu ook denkt.

Van mij mag het ook wel transparanter en als je 50 loten geeft, stuur ze dan ook op en stuur elke maand een bericht met daarin het gewonnen lot. Dat zou zeker een veel beter idee zijn en dan is het echt transparanter.

Ben benieuwd wat Vodafone op je bericht antwoord. Maar top dat je hier over bent begonnen en een topic hebt geplaatst.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jessa80

We weten dat we achter lopen met de winnaars bekend maken. Dit is ook intern aangekaart.
Zodra de winnaars bekend zijn, zullen wij het topic over MB's doneren updaten. Mijn excuses voor het ongemak.
Jessa80
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Dit is helaas geen antwoord op mijn vraag.....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voor elke gedoneerde MB krijg je 1 lot cadeau en speel je die maand automatisch mee in de loterij van de Vodafone actie. De loten zijn niet in te zien. We zijn hier dan ook zeker nog mee bezig.
Voor meer informatie kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/mbs-doneren/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic