Ijsje123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Losse home button galaxy s6

Goedemorgen! Ik heb minder dan 3 weken geleden een samsung galaxy s6 bij jullie gekocht, en gisteren merkte ik dat de home knop losser begint te zitten aan de linker kant. Ik heb even gegoogled, en dit schijnt een (ook bij samsung) bekend probleem te zijn, dat bij een aantal toestellen optreedt. Afgelopen week ben ik ook al terug naar de winkel geweest met mijn telefoon omdat deze zonder aanleiding ineens was uitgevallen en het vervolgens 2 dagen niet gedaan heeft en daarna op miraculeuze wijze weer gewoon aanging. ik werd weggestuurd uit de winkel met de mededeling dat sinds m'n mobiel nu weer gewoon werkte er geen probleem was. Ik vond dit eerlijk gezegd over komen alsof ik niet serieus genomen werd. Mijn vraag is dan ook of het nu wel zin heeft om terug te gaan naar de winkel om mijn telefoon in te ruilen tegen een ander exemplaar. Ik ben bang afgescheept te worden met de mededeling dat zolang de knop werkt er niks aan de hand is, terwijl het mij persoonlijk wel stoort dat bij zo'n duur toestel de home button nu al los zit en dit niet hoort. Graag hoor ik van u
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ijsje123

Vervelend dat je deze ervaring hebt. Je kunt je toestel het reparatie traject in laten gaan via Vodafone. Maar ik raad je eerst aan (omdat het een bekend probleem is bij Samsung) hiervoor eerst contact op te nemen met Samsung of langs een van hun service punten te gaan.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
het is idd zoals al gezegt is verstandig om even contact op te nemen met samsung aangezien het een bekend probleem is
als je home knop los begint te zitten is het verstandig om dit zo snel mogelijk te laten maken voordat hij er echt helemaal uit valt en je hem miss kwijt raak
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic