Wie kan mij helpen de vodafone en ziggo accounts te ontkoppelen? Wat moet ik doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @tvandijk1993
Een warm welkom op de Vodafone Community.
De hulptroepen staan paraat! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de accounts heb losgekoppeld. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Let op dat je dit doet met een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke nu gekoppeld is aan Mijn Ziggo. 🙂
Hoi @tvandijk1993
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dat kan iemand van Vodafone voor je doen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kunnen ze alvast regelen dat je accounts weer losgekoppeld zijn. Dit zullen ze dan morgen voor je doen!
Hey @tvandijk1993
Een warm welkom op de Vodafone Community.
De hulptroepen staan paraat! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de accounts heb losgekoppeld. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Let op dat je dit doet met een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke nu gekoppeld is aan Mijn Ziggo. 🙂
Goedemorgen ik zou erg graag mijn Vodafone account van mijn Ziggo account willen ontkoppelen. Ik heb dit helaas gekoppeld omdat ik dacht dat dit makkelijker zou zijn. Het geeft helaas enkel veel ellende en stress. Ik begrijp uit de berichten hier dat dit mogelijk is.
Hoi @Christian62
Je hebt nu twee topics open over dit zelfde onderwerp. Daarom zal ik je antwoord geven op je eigen gestarte topic, dan blijft het wat overzichtelijker. Deze staat hier: https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Ontkoppelen/m-p/204149/emcs_t/S2h8ZW1haWx8Ym9hcmRfc3Vic2Ny...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.