tvandijk1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Loskoppelen vodafone en ziggo account.

Wie kan mij helpen de vodafone en ziggo accounts te ontkoppelen? Wat moet ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @tvandijk1993
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De hulptroepen staan paraat! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de accounts heb losgekoppeld. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Let op dat je dit doet met een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke nu gekoppeld is aan Mijn Ziggo. 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @tvandijk1993 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kan iemand van Vodafone voor je doen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kunnen ze alvast regelen dat je accounts weer losgekoppeld zijn. Dit zullen ze dan morgen voor je doen! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @tvandijk1993
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De hulptroepen staan paraat! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de accounts heb losgekoppeld. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Let op dat je dit doet met een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke nu gekoppeld is aan Mijn Ziggo. 🙂

Christian62

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen ik zou erg graag mijn Vodafone account van mijn Ziggo account willen ontkoppelen. Ik heb dit helaas gekoppeld omdat ik dacht dat dit makkelijker zou zijn. Het geeft helaas enkel veel ellende en stress. Ik begrijp uit de berichten hier dat dit  mogelijk is. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Christian62 
Je hebt nu twee topics open over dit zelfde onderwerp. Daarom zal ik je antwoord geven op je eigen gestarte topic, dan blijft het wat overzichtelijker. Deze staat hier: https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Ontkoppelen/m-p/204149/emcs_t/S2h8ZW1haWx8Ym9hcmRfc3Vic2Ny... 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic