Natasc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Loskoppelen Vodafone en ziggo

Ik ik wil Vodafone account loskoppelen van het ziggo account van mijn ex. Ik heb inmiddels mijn eigen ziggo account.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hallo @Natasc, welkom op de Vodafone Community!

Een duidelijke wens, gelukkig had je de nodige gegevens al geupdate in je profiel. Zojuist heb ik het Ziggo account losgekoppeld van je e-mailadres. Binnen de 'My Vodafone' (browser) omgeving kun je je account nu uitbreiden met een Ziggo account. Dit doe je via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone

  • Ga naar Profiel
  • Ga naar My Vodafone account
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Is er wél een Mijn Ziggo account op het adres, dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Is er géén Mijn Ziggo account op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12326Posts
  • 3569Oplossingen
  • 3208Likes

Hoi @Natasc 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hallo @Natasc, welkom op de Vodafone Community!

Een duidelijke wens, gelukkig had je de nodige gegevens al geupdate in je profiel. Zojuist heb ik het Ziggo account losgekoppeld van je e-mailadres. Binnen de 'My Vodafone' (browser) omgeving kun je je account nu uitbreiden met een Ziggo account. Dit doe je via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone

  • Ga naar Profiel
  • Ga naar My Vodafone account
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Is er wél een Mijn Ziggo account op het adres, dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Is er géén Mijn Ziggo account op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic