Hallo @Natasc, welkom op de Vodafone Community!
Een duidelijke wens, gelukkig had je de nodige gegevens al geupdate in je profiel. Zojuist heb ik het Ziggo account losgekoppeld van je e-mailadres. Binnen de 'My Vodafone' (browser) omgeving kun je je account nu uitbreiden met een Ziggo account. Dit doe je via onderstaande stappen:
Log in op My Vodafone
- Ga naar Profiel
- Ga naar My Vodafone account
- Klik op Account uitbreiden
- Klik op + Ziggo Toevoegen
- Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
- Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
- Nu is er een check:
- Is er wél een Mijn Ziggo account op het adres, dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
- Is er géén Mijn Ziggo account op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone