Ylalita

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Loskoppelen Vodafone en Ziggo]

Hoi, 


Mijn moeder haar Vodafone account is gekoppeld aan mijn Ziggo account, ze woonde op ons adres,  maar ze is inmiddels nu verhuisd. Nu kan ik mijn Vodafone account niet koppelen en haar account niet koppelen aan haar Ziggo account. Hoe kan ik dit loskoppelen? 

Groet,

Anita

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ylalita 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ylalita 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ylalita
Een warm welkom op de Vodafone Community!

De hulptroepen staan paraat! Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Het beste is om in dit geval het Mijn Ziggo account te verwijderen. Zo blijft het My Vodafone account actief en kan jouw moeder deze blijven gebruiken (en eventueel uitbreiden met Mijn Ziggo). Jij kunt dan je eigen Mijn Ziggo account met je eigen gegevens registeren. Om dit te realiseren heb ik wat gegevens van je nodig. Wil je mij, zoals @Energieboy al aangaf, een privéberichtje sturen met de volgende informatie?

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Ylalita
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, ik heb een privé bericht gestuurd

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic