Atzetra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Loskoppelen MyZiggo en MyVodafone

Is het mogelijk de twee account los te koppelen? Ik wil graag de inloggegevens van mijn Vodafone account gescheiden houden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Atzetra
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Je had jouw gegevens al ingevuld, super fijn! Ik zie dat er twee My Vodafone accounts zijn gekoppeld aan Mijn Ziggo. 

Om de accounts los te koppelen moet ik het My Vodafone account verwijderen. Kan ik beide verwijderen of wil je één van beide accounts van My Vodafone verwijderd hebben? Let op. Na het verwijderen moet je voor My Vodafone opnieuw registeren met een ander e-mailadres dan welke gekoppeld is aan Mijn Ziggo. 

Graag hoor ik van je, zodat ik hiermee aan de slag kan gaan. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Atzetra 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, dat is heel goed mogelijk 🙂
Er komt vanaf maandag weer iemand van Vodafone online en die kan je verder helpen. 
Vul aub bij je profielgegeven alle informatie in, dan kunnen ze gelijk voor je aan de slag (deze info is alleen te zien door Vodafone medewerkers). Maandag is er dus weer iemand aanwezig om je te helpen, heb nog even geduld aub. 

Alvast een fijn weekend gewenst.

Atzetra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top, ik heb mijn profiel aangevuld en zal een Vodafone medewerker afwachten.

 

Fijn weekend!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Atzetra
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Je had jouw gegevens al ingevuld, super fijn! Ik zie dat er twee My Vodafone accounts zijn gekoppeld aan Mijn Ziggo. 

Om de accounts los te koppelen moet ik het My Vodafone account verwijderen. Kan ik beide verwijderen of wil je één van beide accounts van My Vodafone verwijderd hebben? Let op. Na het verwijderen moet je voor My Vodafone opnieuw registeren met een ander e-mailadres dan welke gekoppeld is aan Mijn Ziggo. 

Graag hoor ik van je, zodat ik hiermee aan de slag kan gaan. 

Atzetra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ze kunnen beiden worden verwijderd, dat is geen probleem.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor je snelle reactie @Atzetra. Ik heb bij deze beide Vodafone accounts losgekoppeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic