MartijnG

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lollipop op de Xperia Z3 compact

Via Twitter een vraag gesteld :

Wanneer kunnen we deze nu eindelijk verwachten? http://blogs.sonymobile.com/2015/03/16/starting-our-android-5-0-lollipop-rollout-xperia-z3-xperia-z3-compact/

Met als antwoord :

Deze update zul je vanzelf ontvangen. Ik kan hiervan geen datum achterhalen. Stel je vraag ook eens op het Vodafone Forum! ^MM

dus bij deze de vraag ook hier, wanneer gaat Vodafone eindelijk zorgen dat deze update komt voor de Z3 compact

6 Reacties 6
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Succes, ook hier krijg je geen antwoord. Zo wachten wij al een maand op antwoord voor de update voor de Z2. Ze reageren niet of ze houden je aan het lijntje.
micheldej24

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En als we antwoord krijgen dan klopt dat antwoord niet eens...
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @MartijnG,

Op dit moment heb ik niet meer informatie dan reeds op Twitter is gegeven. Ik heb dit wel voor je nagevraagd en zodra we meer informatie hebben, laten we je dat hier weten.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@MartijnG,

Ik heb al een antwoord van mijn collega 😉 De update wordt op korte termijn verwacht echter kan ik je geen exacte datum geven. Houd er wel rekening mee dat de uitrol hiervan in fases gaat en dat het dus voor kan komen dat iemand anders de update al eerder heeft.
MartijnG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is inmiddels 3 maanden geleden dat Sony heeft aangegeven met de uitrol van Lollipop te beginnen. Het wordt toch wel tijd dat jullie deze ook aan gaan bieden aan jullie klanten
Anonymous
Niet van toepassing
Hey MartijnG

Zoals he hierboven al in het antwoord van Kyra Kuntz learn Zion ze er mee bezig en zal de uitrol ervan binnenkort beginnen.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic