Nachtkruipert

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Lollipop op de Note 3 geeft problemen met contacten.

Hoi,

Sinds de update naar android 5.0 voor de note 3 crashed de app contacten heel veel. Dit is toch wel een beetje irritant zeg maar.
Wat me opvalt als je op sammobile kijkt is dat de vodafone update eindigd op N9005XXUGBOA5 en de rest allemaal op N9005XXUGBOB6.. in mijn logica betekend het dat die versie is nieuwer is. Geen idee of dit klopt maar goed.
Het feit dat mijn contacten telkens vast loopt vind ik wel vervelend.
Heeft vodafone nog een kleine update in de zeer nabije toekomst hiervoor klaar staan..bijna..heel misschien op de agenda?


7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Nachtkruipert ,

Heb je al gekeken of het legen van het cache geheugen hielp?
Is natuurlijk lastig te voorspellen wanneer updates worden uitgerold.
Nachtkruipert
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb de cache even leeg gegooid. Hoop dat het werkt. Zal het even een paar dagen aankijken.
Nachtkruipert
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nope, probleem blijft... andere suggesties?
Jofour

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na herhaaldelijk de melding te hebben ontvangen dat er een nieuw besturingssysteem is heb ik vorige week eindelijk op de knop upgrade naar Lollipop gedrukt. De start van een partij ellende.

Problemen met widgets: het tabblad widgets is compleet verdwenen evenals mijn email kalender widget EN alle gemaakte Notes.
Problemen met Blue thooth: connection met de parrot carkit werkte altijd feilloos, tot de lollipop. Nu gaat er van alles mis, soms werkt het, meestal niet. De carkit krijgt dan geen connectie meer met de telefoon, het gekozen nummer wordt uiteinndelijke niet geselecteerd.
Hoe kun je al deze ellende herstellen?
Problemen met telefoon op stil, voorheen kon dat wel, nu heb je enkel de keuze trilllen of geluid aan.

Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Jofour,

Dat schiet natuurlijk niet op. Ik raad je aan om je telefoon terug te zetten door middel van een hard reset.
Soms is het nodig om je Android toestel te resetten. Dit kan komen, omdat je telefoon gecrasht is, maar het kan ook gebeuren dat je je Android telefoon opnieuw moet opstarten omdat je een nieuwe applicatie hebt geïnstalleerd.

Android Hard Reset
Een hard reset houdt in dat je Android toestel terug naar de fabrieksinstellingen wordt gezet. Je gegevens en apps worden gewist door een hard reset. Het is daarom verstandig eerst een back up van je persoonlijke gegevens te maken, voordat je een hard reset uitvoert.
Bij de meeste Android smartphones voer je op de volgende manier een hard reset uit:
Schakel je Android telefoon uit.
Houd de 'Volume Omlaag' knop ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT toets.
Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de 'Volume Omlaag' knop los.
Wat je nu moet doen verschilt per toestel, maar meestal is er een optie met 'terug naar fabrieksinstellingen' of 'gegevens wissen'.

Op dit gedeelte van het forum worden nog meerdere tips aangeboden: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Problemen-na-update-android-lollipop-5-0-op-Samsung-Galaxy-s5/m-p/229761/highlight/true#M8231

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hee @Nachtkruipert, jammer dat het niet werkt! Je kunt natuurlijk de fabrieksinstellingen herstellen (maak dan wel eerst een back-up van je gegevens en contacten), maar als je hier geen zin in hebt kun je ook eens in de Play Store kijken of er misschien andere apps zijn waarmee je jouw contacten kunt beheren. Misschien heeft @SamsungExpert nog tips voor je? 🙂
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hee @stevied86?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic