aochagavia

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Locatie van mobieltje

Ik ben vandaag mijn mobieltje kwijtgeraakt en ik vraag me af waar het kan zijn. Is het technisch mogelijk om de locatie van een mobieltje achter te halen als het niet verbonden is met het internet maar wel met het telefoonnetwerk? Ik heb daar niets over kunnen vinden op de website van Vodafone, en ik heb een email gestuurd naar klantenservice maar ik heb geen zin om 10 werkdagen te wachten op antwoord.

Groeten en bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
aochagavia
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Uiteindelijk heb ik het toch gevonden, dus het maakt niet meer uit. Bedankt iig!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Als de telefoon verbonden is met het netwerk (bij. Via gprs of inderdaad het data netwerk dan is het mogelijk). Eigenlijk is het mogelijk dus zolang het toestel een signaal uitzendt. Echter zodra de simkaart eruit wordt gehaald of geblokkeerd dan is dit niet meer mogelijk.
Om wat voor een toestel gaat het?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! ,

Dat is balen zeg dat je telefoon kwijt is geraakt! Mocht je telefoon en internet verbinding hebben dan is er en mogelijkheid om deze terug te vinden.

Via Android kun je het als volgt doen. Als eerst heb je het toestel nooit verbonden met Google Device Manager dan is de kans groot dat je echt het toestel kwijt bent. Als je even op de PC inlogt met je Google account en dan surft naar Google Device Manager dan krijg je en overzicht scherm te zien van welke toestellen verbonden zijn van je.

Met IOS kun je dit doen doormiddel van Zoek Mijn iPhone.
aochagavia
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Uiteindelijk heb ik het toch gevonden, dus het maakt niet meer uit. Bedankt iig!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het mobieltje weer terecht is!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic