Nienkjep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Live streamen

Beste vodafone,

Via mijn toestel (momenteel een motorola moto x 2013) kan ik geen live video's streamen. Streams van bijvoorbeeld de nos lopen via de wifi uitstekend maar via jullie netwerk niet. Krijg hierbij geen foutmelding de video laad gewoon niet. Hetzelfde geld bij het live tv kijken. Via de wifi gaat alles goed. Via jullie netwerk niet.

Na wat googlen kwam ik dit artikel tegen: https://www.peperzaken.com/blog/vodafone-debacle/

Dit is een artikel uit 2012 waarin wordt uitgelegd waarom een live stream via vodafone niet werkt. Hierin wordt ook aangegeven dat er aan een oplossing wordt gewerkt.

Geld bovenstaand probleem met live streamen nog steeds of is er een ander probleem waardoor het live streamen niet werkt?

Groetjes,

Nienke
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Nienkjep,

Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je topic. Als alle (internet)instellingen in je toestel goed staan dan zou je gewoon video's moeten kunnen streamen. Ik raad je anders aan om contact op te nemen met de telefonisch klantenservice. Dan kunnen zij samen met jou de instellingen doorlopen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic