EM

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Link in E-mail adres bevestigings e-mails geven 404 Page Not Found op Vodafone site

Ben 2 september weer klant geworden van Vodafone na 2 jaar HollandsNieuwe. Aansluiting en nummerportering zijn goed gegaan. Het inmiddels ook een My Vodafone account aangemaakt. Moet echter wel inloggen via mijn 06 nummer.

Probeer mijn e-mail adres te registreren via my vodafone en krijg daarop dan ook keurig een e-mail met een link ter bevestiging van mijn e-mail adres.Echter, als ik de link aanklik geeft de dan geopende Vodafone pagina altijd de 404 Page not found error. Zie link. De e-mail bevat deze tekst:

Beste klant,

Bedankt voor het aanmelden voor My Vodafone. Met My Vodafone regel je alles zelf online.
Inloggen op My Vodafone doe je met je eigen mobiele nummer en je zelfgekozen wachtwoord.

Om zeker te weten dat de e-mail bij jou is aangekomen, vragen we je om je e-mailadres te bevestigen door op onderstaande link te klikken,
https://www.vodafone.nl/prive/My%20Vodafone/Email%20verificatie?hash=TQdURB3sFz3JA8l3MxKo2vaWuEVtg61...

Als je je niet hebt aangemeld voor My Vodafone kun je deze mail negeren.

Deze e-mail is automatisch verstuurd. Je kunt deze niet beantwoorden.
Copyright © Vodafone | Voorwaarden | Privacy | Disclaimer


Het dit nu meerdere keren (plm. 6 x) geprobeerd maar kom nooit verder.

Hoe is dat op te lossen?

Groeten, Edwin
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi EM ik zie dat je nog geen antwoord kreeg.
Ik denk dat we je hiermee niet kunnen helpen via het forum. Neem even contact op met onze klantenservice om te kijken of jouw account helemaal goed is geactiveerd.
Anonymous
Niet van toepassing
Als je echter nog met het 06 nummer inlogt dan is de e-mail registratie niet nodig.
In jouw geval is het dan wachtwoord en 06 nummer.
Zoals kan de klantenservice je hiermee verder helpen en dit activeren voor je.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic