Annelie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lg Gw300 , Internet Doet Het Niet, Onvoldoende Geheugen

Ik heb de LG GW300. Hij bevalt me best goed, het is alleen een flink nadeel met internet. Zodra ik op; www.hyves.nl wil, komt er te staan; Onvoldoende geheugen. Kan niet doorgaan.Ik heb alle cookies geweest alles caches , wat kan ik nog meer doen? Zo dat hij het wel doet. Groetjes!
4 Reacties 4
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo en welkom bij het Vodafone forum! Het oplossing daarvoor is het kopen van een SD-kaart, omdat je interne geheugen over 32MB beschikt. Daardoor is er geen vrij geheugen meer om cache en cookies op je telefoon te zetten. Dat is het enige oplossing voor je telefoon.
Annelie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo en welkom bij het Vodafone forum! Het oplossing daarvoor is het kopen van een SD-kaart, omdat je interne geheugen over 32MB beschikt. Daardoor is er geen vrij geheugen meer om cache en cookies op je telefoon te zetten. Dat is het enige oplossing voor je telefoon.



Die heb ik al! En er is nog heel erg veel geheugen over. Dus ik kan er niets aan doen en zo internet niet meer gebruiken.......?
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ga naar je internet-browser en ga daar is naar Instellingen/Eigenschappen. Kijk of je je cache/cookies niet kunt verplaatsen op je SD.
Annelie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ga naar je internet-browser en ga daar is naar Instellingen/Eigenschappen. Kijk of je je cache/cookies niet kunt verplaatsen op je SD.



Dat kan helaas niet..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic