Xii

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Levertijden iPhone 5

Hallo,
 
Kan ik ergens een indicatie vinden wanneer ik de nieuwe iPhone kan verwachten?
Als ik op de pagina https://my.vodafone.nl/my_vodafone/mijn_overzicht/Order%20Status het order nummer & email ingeef, krijg ik geen informatie (ik krijg alleen een blanco pagina met geen info...ook geen foutmelding of iets dergelijks)
 
Xii
3 Reacties 3
Spitfire

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen id. Ik krijg al mijn gegevens te zien en als status "order is verified and fulfillment is in progress".
Een status waar je dus niets mee kan. Volgens de bevestigings-mail zou je 'regelmatig' op de hoogte gehouden worden via sms, maar een week later heb ik nog altijd geen sms ontvangen.
 
De communicatie is (extreem) karig, vodafone kennende zit er niets anders op dan rustig afwachten tot het moment komt dat zij het ernaar hebben....
Xii
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met de klantenservice. Wachttijd was langer dan normaal....lijkt wel of ze het er nu druk hebben 😉
 
Goed geholpen: mijn abo is (op mijn verzoek) nu al omgezet...ik bel tegenwoordig meer dan mijn oude bundel.
En het toestel zou deze week geleverd worden (64Gb zwart...extra deze gekozen omdat ik ervan uit ging dat de 16Gb versie erg populair zou zijn 😉 ).
 
Xii
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Voor informatie over je order kun je kijken in onderstaande topics:

- Iphone D-Day
- Orderbevestiging


Hier worden dagelijks updates gegeven over voorraden, levertijden en orderbevestigingen.
Hou er rekening mee dit is algemene informatie, via het forum kunnen wij geen informatie verstrekken over individuele orders en de status hiervan.

Omdat deze vraag dus ook al in de andere topics word behandeld zal ik dit topic sluiten, jullie kunnen via bovenstaande links relevante informatie vinden en in contact komen met anderen die met dezelfde vraag zitten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic