Natasja001

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd telefoon iPhone XR

Ik heb woensdagochtend een IPhone XR besteld en nu staat de telefoon al 3 dagen klaar voor verzending. Ik vroeg mij af wanneer ik de telefoon kan verwachten? Heeft iemand zoiets al gehad en hoe lang duurde het bij jullie?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sandraxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Dat is idd een voordeel ? maar ik ben al jaren bij Vodafone en altijd online besteld. Nooit geen problemen gehad qua leveringen, dus dit is ook echt de eerste keer.
Maar ondanks alles goed geholpen door de klantenservice ?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Sandraxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ook ik heb op Woensdagmiddag de Iphone XR besteld via de website (verlenging), vandaag contact opgenomen met de klantenservice.
Ze hebben bij mij de bestelling opnieuw doorgezet, alleen nu blijft alles weer hangen op "klaar voor verzending":no_mouth:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Natasja001
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de Community kan niemand je hier antwoord op geven want dit is een klanten helpt klanten Community en op deze vraag hebben andere klanten, net zoals ik, geen antwoord. Het beste wat je kan doen is morgen even bellen met 0800-0560 (zie ook: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering)

Alvast veel plezier en hoop dat je er blij mee bent als je hem hebt ontvangen.
Laat nog even weten als je antwoord hebt gehad, bedankt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Natasja001 en Sandraxx hebben jullie contact gehad met mijn collega's via 0800-0560 en inmiddels al een leverdatum gekregen?
Sandraxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven ik heb idd diverse keren contact gehad, maar door een niet herkenbaar probleem bleef de status hangen op “klaar voor verzending”
uiteindelijk hebben we alles geannuleerd en heb ik het abonnement plus telefoon opgehaald in een Vodafone winkel??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super, dan krijg je hem inderdaad mee! Fijn om te lezen dat je hem al hebt Sandraxx
Sandraxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Dat is idd een voordeel ? maar ik ben al jaren bij Vodafone en altijd online besteld. Nooit geen problemen gehad qua leveringen, dus dit is ook echt de eerste keer.
Maar ondanks alles goed geholpen door de klantenservice ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Alles moet een eerste keer zijn toch 🙂
Ben blij dat je er nog zo luchtig naar kan kijken. Maar aan alle vervelende dingen komt altijd een positief einde en dat is dat je hem hebt en hopelijk naar tevredenheid gebruikt. Want het is een geweldig toestel, al zeg ik het zelf 😉

Veel plezier en als je nog eens vragen hebt, je weet de Community te vinden.
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Natasja001 en @Sandraxx Wat vervelend zeg. Wat een slechte service van Vodafone. Gewoon maar een bestelling annuleren omdat het systeem niet werkt is toch wel een dieptepunt. Nou ja, als je heel veel moeite doet komt het dus kennelijk goed.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic