kevinvt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd HTC One M8 Amber Gold

Wat is de levertijd van de nieuwe HTC One M8 Amber Gold (Goud) als ik deze nu bestel via de website? Op de website staat de telefoon als Direct leverbaar, maar de telefonische klantenservice wist nog van niks.
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@kevinvt

Dat is lastig te zeggen. Als het toestel op voorraad is, zal het toestel er binnen 10 werkdagen zijn. Ik kan dit vanuit hier lastig inschatten. Als je zeker wilt zijn dat je het toestel direct hebt, kun je het beste verlengen in de winkel.
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
De toestellen zijn al wel uitgeleverd aan de winkels, heb hem daar namelijk al gezien. 🙂

kevinvt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels van de medewerkers in de plaatselijke Vodafone Shop begrepen dat ze een beperkte voorraad binnen hebben gekregen. Het kan dus niet lang meer duren voordat uitlevering aan klanten gaat plaatsvinden.
kevinvt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas is mijn vreugde van korte duur. Door een storing die al een week duurt kan de winkel het toestel niet inboeken in het systeem en daardoor ook niet aan mij meegeven, terwijl hij al wel op de plank ligt. Er is geen datum te noemen wanneer dit is opgelost. Na een week wachten begint mijn eerste ervaring met Vodafone met een teleurstelling en vooral frustraties. Hopelijk kan er extra aandacht komen hiervoor?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @kevinvt ,

Dat is inderdaad erg jammer, er kan en storing zijn in het systeem waardoor inderdaad niet alles meer kan worden bekeken. Er wordt waarschijnlijk gewoon met behulp van de technische dienst gekeken wat de oplossing hiervan is, in de tussentijd is het toch echter even wachten of en andere Vodafone winkel langs gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic