Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Tmw

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
8 december (zondag) een 16gb space gray besteld. Na een volle werkweek zonder bericht te hebben afgewacht toch even de klantenservice geraadpleegd. Daar krijg ik te horen dat ze (in tegenstelling tot wat de website zegt!) helemaal niet op vooraad zijn en dat de levering vanuit Apple vertraagd is.

Daarna het drama op dit forum gelezen, daar word je ook niet vrolijk van.
jeroenlwd

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Tmw

5 dec besteld en krijg te horen dat het nog 1,5 week gaat duren.
vind het misleidend dat er op de website staat dat ze opvooraad zijn.
Siebe22

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Begin al te overwegen om mijn verlenging af te zetten en over te stappen.

Dit is toch geen manier om je klanten te behandelen.

Ook 5 dec een 5s besteld en tot op heden. Niks vernomen.
Sjonker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 2 dec mijn abonnement verlengt en gaven toen aan dat de iphone 5s leverbaar was... Maar tot op heden niks ontvangen...
jeroenlwd

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Siebe22
heb jij hem in de winkel besteld of via internet?

ik heb hem in de winkel besteld, het enige wat ze je kunnen meegeven qua info, is op welke positie je staat.

ik stond afgelopen donderdag op de 4e plaats .
Siebe22

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hem telefonish besteld ik weet niet eens op welke plek ik sta
Siebe22

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet wel dat ik er helemaal klaar mee ben! Geef gewoon duidelijkheid dan weet iedereen waar die aan toe is .
jeroenlwd

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Siebe22

het vervelende is dat je net zogoed bij de phonehouse kunt halen. Ze zijn telefonisch bereikbaar en kunt vragen of ze hem in de winkel hebben. Zoja, ga je erheen en heb je hem gelijk.

Niet bepaald klant vriendelijk dat vodafone aangeeft op internet/telefonisch dat ze op vooraad zijn.
cri0s

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Diegene die via internet hebben besteld/verlengd hebben tenminste nog enig inzicht in hoe of wat.
Als je via de telefoon besteld hebt, krijg je als update een ongeïnteresseerde medewerker aan de lijn die je nog niks kan vertellen. Typisch is dat er vanuit Vodafone zelf, alles en iedereen binnen 1 kanaal (in dit geval over de telefoon) een ander verhaal weet te vertellen. Bij het verlengen wist de mevrouw te zeggen dat het een dag of 7-10 zou duren omdat ik "het geluk had dat ik een 32gb wilde, die zijn immers niet zo in trek.". Vandaag gebeld om even te polsen, omdat ik al enige tijd het forum hier in de gaten houd en alle dramaverhalen zie. De medewerkster die ik aan de lijn had zei eerst "Oh u boft! De order staat er goed in." Ja dat mag ik hopen dat de order erin staat.
Uiteindelijk pakte ze de voorraadlijsten erbij en zij dat de 16gb met 1100 overbesteld was en de 32 met maar 120. Maar goed, dan zou het nog 6 weken moeten duren.

Nice.
Tmw

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou mijn verlenging nooit hebben doorgevoerd als ik deze ellende van te voren had geweten. Wat een belachelijke service op deze manier. Ondertussen krijg ik in Januari waarschijnlijk wel vrolijk de rekening gepresenteerd voor iets waar ik niet van heb mogen genieten.

Op z'n minst even melden dat die dingen compleet niet op voorraad zijn was wel zo netjes geweest.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Vervelend dat jullie al een tijdje wachten. Ik kan me voorstellen dat jullie je nieuwe toestel zo snel mogelijk willen hebben! De levertijd kan tot 10 werkdagen bedragen, als het toestel op voorraad is. Alsnog wil ik wel even navraag voor jullie doen. Kunnen jullie allemaal aangeven om welk type het gaat, wanneer besteld en via welk kanaal? Dan kan ik de gegevens bundelen en een beter beeld geven om welke toestellen het precies gaat. Het ene model is namelijk makkelijker verkrijgbaar als het anderen.


Siebe22

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vroegtijdig mijn abbonement verlengt via de telefoon omdat mijn oude toestel defect is mocht ik een maand eerder verlengen.
Ik heb toen de iphone 5s black besteld in 16 gb.
De dame aan de telefoon genaamd leidy heeft mij nooit vertelt dat er zo lang levertijd op zat ik heb al op 5 december besteld dus ik wil nu wel eens mijn toestel ontvangen.
Anders wil ik ook wel een 32 gb als die sneller geleverd wordt.
Tmw

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de site is die op voorraad, dus verwachte ik hem deze week.

Het gaat om een verlenging via internet met 16gb space gray toestel op 8 december.
Gekpo

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 28 nov een iphone 5s 16gb space grey besteld bij een verlenging. Helaas mijn toestel ook nog niet ontvangen. Donderdag is het al 3 weken geleden dat ik besteld heb. Erg jammer dit!
Gekpo

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry vergeten te vermelden de verlenging verliep telefonisch.
cri0s

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb de 32gb Spqce Grey besteld op 10-12. Via de telefoon.
Sjonker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vanmorgen gebeld over mijn bestelling op2 december... De man aan de telefoon gaf aan dat ik hem deze week zou ontvangen.... Dus ik wacht nog even af...
Sjonker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iphone 5s black 16gb telefonische besteld
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik heb het voor jullie uitgezet.
Hopelijk heb ik snel informatie voor jullie, even afwachten dus!
TeunVR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
29-11 een 16GB Space Grey besteld via de Phone House.
Nog niks van gehoord.
PhoneHouse: "Tsja, we krijgen geen levering van Vodafone. Kan nog wel 8 tot 10 weken duren.".

Uh? Ding is binnen 24uur leverbaar bij Apple? Hoe kan dit?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic