Albana schreef:Ik denk dat je de nano sim wel erbij geleverd krijgt.
Ik zie nu dat ik vandaag om 18:14 bevestiging van levering ontvangen. Heb de Iphone 5S gray besteld op 29-10 rond 14:00 en het was een verlening. Had eigenlijk op launchday besteld maar na 4 dagen bleek er niks doorgevoerd te zijn moest ik hem opnieuw bestellen.
Krijg volgens mij alleen geen nano sim erbij geleverd.. staat dit namelijk:
Artikelen Aantal datum
Apple iPhone 5S 16GB BLK 1 14-11-2013
Postpaid nano simcard 4-serie 0 14-11-2013
Morgen gelijk bellen
Albana schreef:Ik zou het vreemd vinden als je geen nano sim erbij zou krijgen. Zeker omdat ik die er wel bij kreeg. Pakketje was goed verpakt met de tel en de nano sim erbij. Kleine moeite lijkt mij voor VF. Ik wilde geen problemen met de nano sim en het activeren ervan dus wilde 100% zeker zijn dat als ik thuis zou komen de nano sim het zou doen. Ik heb dus de nano sim in de winkel gehaald en moest 1 cent pinnen ter verificatie. Ik weet ook niet wat je bedoeld met bijbetalen voor je sim? Als het om 1 cent gaat dan is dat praktisch niets.
@janduivestein Zojuist nogmaals via de chat nagevraagd dit keer. Zij ging het even nakijken of die inderdaad echt bij het toestel geleverd zou worden en na aantal minuten zei ze dat dus niet het geval is. De nano sim word los van het toestel verstuurd. Ze verwacht wel dat die zelfde dag of dag daarna geleverd zal worden maar ophalen in de winkel is een optie alleen dan moet je weer bijbetalen voor je sim..
Ook vertelde ze me dat me Iphone klaar ligt om met TNT bezorgt te worden alleen track and trace code was helaas nog niet beschikbaar.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.